BIM - juni 2016
Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!
Jag väntar också till morsdag! Jobbigt väntande!!!
Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!
Jag väntar också till morsdag! Jobbigt väntande!!!
Modigt att redan testa på söndag. Min mens är beräknad till idag men vågar inte testa än
Det där är det värsta...ja har en pytteliten finne som alltid kommer upp inför mens...ingen än så länge 6 dgr kvar till bim....pfff
Kul att så många följer med på morsdagtesttåget! Inget blod alls idag, inte ens spotings. Vilken brukar komma för flera dagar sen. Molar så mkt i magen till o från. Mensvärk eller växtvärk.... Återfå att se, en dag i taget. Hoppas på att mensen inte dyker upp Imorgon en dag försent!
Tog du nå mer test sen??
Ååååh vad jag kissar. En gång varje/varannan timme. Känns som någon mosar min urinblåsa...
Åååhhhhh grattis!! Så glad för din skull! :)
Jag gjorde det nu :D
BMI plus 2 idag! Vart är
Mensen? Om jag inte är gravid varför har den då inte kommit som den brukar! Test ska tas imorgon :)
Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???
Åh tack tjejer!
När har du BMI? :)
Hittar inte mina inlägg..!
Undrar om någon mer haft som "åksjuka"?
Jag brukar alltid få ont i brösten en v innan mens men nu känner jag ingenting?
Mår illa till och från, molande mensvärk. Brukar alltid känna att mensen är på g 1-2 dagar innan oftast på höger sida men känner svag värk i mitten nu
Ah okej.. Tar ju cirka en vecka för ägget att fästa. Efter det kan man känna olika Synptomer som du beskriver. Men första kände jag inget. Men nu drar det i livmodern. Töjer ut sig. Håller tummarna att plusset kommer snart.
Micki88
Jag har så olika, allt mellan ca 22-27 dagar , jag har väldigt kort menscykel ibland!
Tog ett negativt test på dag 19, det var ju för tidigt.
Men känner som sagt ingenting i brösten som jag alltid gör, är på dag 22
Visst kan du vara gravid. Spermierna kan ju leva upp mot 7 dagar. Själv vart jättefrusen sista dagarna. Plussade igår :) håller tummarna för dig/er :)
Jag är på bim -3 i dag. Har nästan slutat hoppas den här månaden då de blev ett dåligt försök. Endast sex dagen före fullt utslag på ÄLsticka. Då karln hade lunginflammation. Försöker vara realistiskt.
Men är väldigt frusen och har ont i brösten och illamående nu i dag :) Kanske är de något ändå. Men då har vi nästan onaturligt mycket tur. :) eller så är jag skengravid, då jag vill de så mycket. men hoppas är då lite :)
Detta blev 4:e försöket så det gick ju fort (även fast jag tyckte det kändes som 100år) sonen blev till på första försöker så blev lite bortskämt där tror jag :)
Ja de finns ju en liten chans :) vi har blivit gravid en gång förut trots att jag åt p-piller. Känns vi skönt att veta att vi kan bli gravida iallafall. Men fick lov göra abort då.
Har 3 tröjor på mig i dag (2 fleece) :) fryser direkt jag inte gör något
Grattis till dig :) Roligt att höra. På vilket försök lyckas ni?
Ser positivt ut :)
vad tror vi om denna? tog det igår kväll på BIM -4-6..
ser en skugga men väldigt osäker! Gör ett nytt test på torsdag, då har jag BIM -0-2