BIM - juni 2016
Blir 24år, första barnet försökt sedan augusti 2015, missfall v6 i november 2015
Bim idag och ingen mens än
Blir 24år, första barnet försökt sedan augusti 2015, missfall v6 i november 2015
Bim idag och ingen mens än
Åh, håller tummarna! Jag har BMI på fredag. Hur mår du? Känner du några symptom eller liknande?
Tack! Håller tummarna för dig med!
Vi körde stimulerad inseminering för 2 veckor sedan. Jag känner mig som vanligt utan gravsymptom eller symptom på mens. Hur mår du? Känner du något?
Hej!
Hoppar in från Bim Maj gruppen hit. Fick min mens idag efter att ha gjort 1a inseminering. Har snart försökt ett år att skaffa barn och valde i Maj att börja med inseminering. Nu väntar jag samtal från sophiahemmet för o göra en ny inseminering
Undra hur många gånger om dan jag spanar in följande:
1.Min fertilitetsapp...
2.Min vanliga kalender
3.Familjelivs tråd bim juni...
4.Min monitor
Hahaha nån som vill lägga till något haha ;)
Fick tid på måndag (mensdag 4) för att se så äggblåsorna ser bra ut för att börja äta Leteozol i 5 dagar
Har beräknad BIM 8/6. Gjorde en första insemination 25/5. Är gift med en kvinna så ka/vill inte försöka på naturligt sätt.
Har instruktioner om att testa först 1 vecka efter BIM eller 3 veckor efter inseminationen. Försöker att inte tänka på det och fokusera på det sista skolarbetet som ska göras innan terminen tar slut men är hur svår som helst.
Känns som en evighet innan vi vet hur det gick...
Kör du stimulerad eller ostimulerad insemination?
Jag ska göra min andra insemination denna månad och ska idag iväg för att se när jag ska påbörja Letrozol kuren
Igår tog jag första tabletten Letrozol, sista tabletten tas på fredag och på lördag ska vi mäta äggblåsorna
Grattis! :)
Testade idag på BIM -3. Fick upp ett svagt streck inom testtiden. Ser ni också strecket? :)
Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under?