• Tiiffany

BIM - juni 2016

ÄL + 5 känner väldigt svaga vibrationer i nedre delen av magen, men väldigt sagt

• Tiiffany
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-14 11:23:40 följande:
    Jag ser ett svagt plus, grattis :) 
  • Tiiffany
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-14 11:47:23 följande:
    Kan det stämma? Har du några erfarenheter av testlagrets? Kan inte tro det
    När jag blev gravid (innan jag fick missfall) så funkade dessa stickor perfekt, fick samma svaghet med clearblue som med testlagrets, och då var det inte ens morgonurin Ta ett nytt test imorn med morgonurin :) 
  • Tiiffany
    Fluffan86 skrev 2016-06-15 08:53:42 följande:

Hej på er! Jag flyttade över till juligruppen när jag trodde att jag fick mensen men det verkar som att jag är gravid Tid bokad hos barnmorskan torsdag nästa vecka, ska bli spännande då det är första gången för mig.

Grattis! Glad
  • Tiiffany

Bim 22/6 exakt en vecka kvar och inga som helst känningar. Tror de kört denna gång med (10e försöket)

• Tiiffany
    bläckfisken skrev 2016-06-16 11:25:09 följande:

Bim -6 idag. Har haft frossa ett par dagar och idag bröt förkylningen ut, halsont och lite feber. Hoppades på nåt annat... Tänkte testa på Sön då bim-2 iallafall.

Jag är också på bim -6 och känner absolut ingenting :( 
  • Tiiffany
    bläckfisken skrev 2016-06-16 13:23:05 följande:
    Håller tummarna för oss! När har du tänkt testa?
    Jag tänkte vänta och se ifall mensen blir sen. Har testat så mycket förr och höjt förhoppningarna
  • Tiiffany
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 13:11:31 följande:
    Ge inte upp än! Plussade igår på bim-2 och hade inga symptom alls förutom liiite öm i ena bröstet typ...
    Jag hoppas jag börjar känna något snart. Gravsymptom i höstas (slutade i missfall v6) innan bim var: Öma armhålor, ont i underlivet som sår, större bröst, frös mycket, huvudvärk, en dag smakade munnen konstigt, törstig hela tiden, ont i höften, ont nedre delen av ryggen 
  • Tiiffany
    Marängen skrev 2016-06-17 07:43:41 följande:
    Grattis!! :) Hur många försök tog det?
  • Tiiffany
    jessimalm skrev 2016-06-17 10:15:13 följande:
    Kunde inte hålla mig till imorgon, jag o sambon ser 2 streck och såg det svagt efter 2 min, detta taget 5 min efter:)

Beräknad mens imorgon.

Visst är det positivt?
    Grattis!! Hade du symptom innan du testade? :) 
  • Tiiffany
    jessimalm skrev 2016-06-17 10:32:10 följande:

De senaste 2 dagarna nej faktiskt, igår när jag att lunch med barnen så sa jag till sambon att vi behöver ej ta något test för mensen kommer komma, hade hemskt ont alltså i några minuter men sen inte känt mer.

Innan har jag känt stickningar i brösten, molande värk i magen och lätt irriterad enligt sambon (även imorse innan jag av den anledningen gjorde testet) varit sugen på wienerbröd 1 vecka ca, igår smällde jag i mig en ;)

Men ska ta nytt test på söndag!

När började symptomen? Känner att det är hopplöst för mig så jag inte känner något. Är på ÄL+9 idag 
  • Tiiffany

Bim denna vecka, onsdag eller fredag men tror inte det blir någon bebis då jag inte kännt symptom.. Funderar på att börja med yoga och akupunktur 

• Tiiffany

Känns som att mensen kommer idag... Får väl boka ny tid för 3e inseminationen vilket är den sista vi får göra :/ 

• Tiiffany

Och så kom mensen som en klocka men det misstänkte jag hela tiden för jag kände inga symptom alls. Då bokar jag tid för en tredje o sista inseminering! Hoppar in i juli gruppen. Lycka till alla som är kvar

Svar på tråden BIM - juni 2016