BIM - juni 2016
ÄL + 5 känner väldigt svaga vibrationer i nedre delen av magen, men väldigt sagt
ÄL + 5 känner väldigt svaga vibrationer i nedre delen av magen, men väldigt sagt
Hej på er! Jag flyttade över till juligruppen när jag trodde att jag fick mensen men det verkar som att jag är gravid Tid bokad hos barnmorskan torsdag nästa vecka, ska bli spännande då det är första gången för mig.
Bim 22/6 exakt en vecka kvar och inga som helst känningar. Tror de kört denna gång med (10e försöket)
Bim -6 idag. Har haft frossa ett par dagar och idag bröt förkylningen ut, halsont och lite feber. Hoppades på nåt annat... Tänkte testa på Sön då bim-2 iallafall.
De senaste 2 dagarna nej faktiskt, igår när jag att lunch med barnen så sa jag till sambon att vi behöver ej ta något test för mensen kommer komma, hade hemskt ont alltså i några minuter men sen inte känt mer.
Innan har jag känt stickningar i brösten, molande värk i magen och lätt irriterad enligt sambon (även imorse innan jag av den anledningen gjorde testet) varit sugen på wienerbröd 1 vecka ca, igår smällde jag i mig en ;)
Men ska ta nytt test på söndag!
Bim denna vecka, onsdag eller fredag men tror inte det blir någon bebis då jag inte kännt symptom.. Funderar på att börja med yoga och akupunktur
Känns som att mensen kommer idag... Får väl boka ny tid för 3e inseminationen vilket är den sista vi får göra :/
Och så kom mensen som en klocka men det misstänkte jag hela tiden för jag kände inga symptom alls. Då bokar jag tid för en tredje o sista inseminering! Hoppar in i juli gruppen. Lycka till alla som är kvar