Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

BIM - juni 2016

Karitziana: vad tråkigt:(

Paeonia: Va kul! Underbar känsla :)

copycat: Jag är precis som du och avläser gärna testen när man inte ska göra det. En enda gång av säkert en biljion test har jag fått ett felaktigt streck efter att testtiden gått ut, en gång var jag vääldigt tidigt gravid när det hände , ÄL+8.

• DevilsDaughter

dalkullan: Isf får ni väl smyga ut i skogen el nåt ;)

emmissara och deni: Spännande!

Tycker det är himla frustrerande att tyda symptom hela tiden då PMS och graviditetssymtom kan vara himla lika. En grej jag brukar hålla koll på är flytningar, dagarana innan BIM är jag verkligen jättetorr och en gång när jag var ovetandes gravid någon dag innan BIM så fick jag helt plötsligt en hel del flytningar, testade då och det var positivt. 

• DevilsDaughter

Karitzian: ältest reagerar inte på mens., däremot på graviditet. Men då ska det vara starkare än vad ditt test visar. Ältest visar nästan alltid två streck, dock är teststrecket svagt när man inte är gravid eller har ägglossning.

EL: aa ligamenten är det nog! Har svag mensvärk till och från nu. Känns som att det inte har blivit ngt. Har eg bestämt mig för att inte testa, men tvekar varje dag.

Skogs: kan ej se pga dålig mobil.. men ta en digitalt annars?

Copycat tråkigt :(

Josnos: beklagar :( hoppas på att det går vägen nästa gång.

• DevilsDaughter

Så va de med det. Beställde precis två styck testa tidigt graviditetstest från gravidkollen. Någon som har erfarenhet av dem? Har aldrig testat dem. De har en känslighet på 10-15, kollade på rfsus testa tidigt och de har en känslighet på 20.. jag ska ha mens på fredag el lördag men har en lutealfas på 10 dagar. Kommer få testen imorgon eftermiddag och kommer antagligen isf testa på torsdag morgon. Då är jag 1-2 dagar ifrån BIM och på äl+8 el 9. Jag hade nästan bestämt mig för att inte testa innan bim, men jag vet att jag kommer inbilla mig att jag är gravid om jag inte testar. Känns bäst att veta redan innan mensen kommer tror jag.

• DevilsDaughter

Preggo: jag vet precis hur det är! Det är jättejobbigt även om ni "bara" försökt i 5 månader. Är du orolig över din killes fertilitet så finns det spermatest att köpa på nätet, har dock ingen erfarenhet av dem.

• DevilsDaughter

mixxi: Jag hade testat på morgonen helt enkelt, dagen innan BIM. Är det negativt då så är du med stor sannolikhet inte gravid.

• DevilsDaughter

Spännande med alla som väntar bim i dagarna!

Jag beställde ju test igår som troligtvis kommer idag. Tänkte igår att jag ska testa torsdag morgon, äl +8 el 9 då.

Men på något sätt har jag lyckats inbilla mig att jag är gravid trots att alla symtom tyder på att det är mensen som närmar sig och inget annat.

Vet inte om jag vill göra ett test imorgon som med största sannolikhet kommer att visa negativt då jag har en extra jobbig arbetsdag på torsdag där jag behöver vara fokuserad.

Sen är det ju redan bim fre/lör och då borde jag ju gansks snart upptäcka om mensen kommer el ej eller känna av att den är på g..

Jag är en föredetta testnarkoman men jag hatar verkligen negativa test, kan vända och vrida på dem tills de blir positiva i mitt huvud haha.

Dock var det ju inte planerat till denna månaden men säg det till min barnlängtan!!

• DevilsDaughter

cfmilla: haha.. ja man kan bli knäpp för mindre! har du lyckats att hålla dig ifrån att testa? Har du några symtom?

Svar på tråden BIM - juni 2016