copycat skrev 2016-05-23 19:10:41 följande:
Ah så himla frustrerande! Ja jag brukar ha mycket och tydliga flytningar vid ÄL samt molvärk. Lite molvärk har jag, och mer flytningar än vanligt men inte så mycket som vid ÄL. Så jag fattar inte. Kanske inte har ÄL denna månad. Med tanke på att jag ska ha mens igen om 10 dagar borde jag ju ha ÄL nu kan man tycka. Blä! Hur brukar du ha det? Symptom vid ÄL?
Ah okej! Jag har haft p-ring i hur många år som helst (närmare 10) och tog ut den nu i början av mars. Sedan dess har jag haft mens två gånger och rätt tydliga ägglossningssmärtor också, båda gångerna har det stämt överens med tiden som min mensapp har sagt att ÄL bör inträffa. De två senaste cyklerna har varit regelbundna med 29 dagar emellan.
ÄL-flytningar har jag faktiskt inte reflekterat alls över tidigare. Det är första försöket för oss och har som sagt haft p-ring så länge innan så visste helt ärligt knappt att det fanns specifika sådana förrän nu när jag börjat läsa på.
Den här månaden har jag dock inte sett skymten av varken flytningar eller några känningar över huvudtaget. Jag ska ha mens om 13 dagar enligt appen så förhoppningsvis är det inte kört än. Tycker dock att åtminstone CB med dubbel hormonindikator borde ha börjat visa blinkande gubbe vid det här laget..
Håller tummarna för att du bara missade din ÄL eftersom du började testa lite senare! Alternativt att den kommer nu i dagarna! Olidlig väntan hur som helst..