BIM - juni 2016
Jag är på äl+4 idag...
Jag är på äl+4 idag...
Jag inbillar mig att jag kände en hel del i tjejmagen under 24h stack och gjorde ont på vänster sida. Det var ju bara äl2 och 3 så jag inbillar väl mig massor. Trodde jag behövde gå på toa eller något, men icke. Men det jag känner är ju, vattniga flytningar och INGA onda bröstvårtor. Hoppas hoppas detta är turmånaden!! Hur länge hade ni försökt?
Ah okej, ja det tar ju ett tag innan man hinner lära känna kroppen. Vi har försökt sedan oktober. Fick ett tidigt mf i februari. Jag har bim 7-8/6 lite osäker för min cykel är inte konsekvent. Det tar väl oftast 7-8 gånger för de flesta så teoretiskt borde det vara dags nu
Negativt även idag så bara inse det inte tagit sig denna månad heller....
ÄL +7 idag och fortfarande inte ett uns av symptom. Hoppas verkligen det kommer! BIM på söndag dock men magkänslan säger att det inte gick vägen..
Samma här... Känner inget alls, inte ens de jag brukar efter äl... Så de blir nog en semesterbebis ist.
Lite olika, men alltid kort. Fick positivt ÄL-test på dag 19! Förra månaden fick jag mens på dag 30. Om det är samma denna månad är dag 30 imorgon och då är jag på ÄL+10. Alltså 10 dagars lutealfas. Men två gånger i rad innan det fick jag mens på dag 26. Att då ha ägglossning runt dag 19 är ju inte bra odds:/ men som sagt, ÄL+9 idag och ingen mens ännu iaf.
Spännande! Nä...noterade några tydliga ådror på brösten igår, som jag inte sett tidigare. Däremot sjukt törstig och mycket varmare. Är alltid frusen normalt. Samt har noll molvärk vilket jag brukar få dagen innan mens/mensdagen. Men inget i övrigt:/ kände dock nada med dottern heller, var först efter ultraljudet i v19 jag verkligen kunde tro på det, haha! Hade ju vetat sedan v.5 men förutom en mage som växte (inte så "bara" kanske) kände jag noll. Inga ömma bröst, inget illamående...inget som jag "antog" att det skulle vara...
Känner du nåt?
ÄL+10 idag. Dag 30 på cykeln. Ingen mens, ingen mensvärk. Bestämde imorse att nej, jag ska inte testa, det är för tidigt. Men nu fick jag nåt ryck och testade ändå, med eftermiddagsurin! Hur smart? Om det är tidigt bör man ju testa på morgonen om det ska vara störst chans. Så himla knäpp man är. Var tokblankt. Nåja. Vänta och se om mensen kommer imorgon...
Med dottern plussade jag på ÄL+14 men hade inte testat nåt innan dess..
Här kom mensen med besked idag :(
Har fått min mens. Är så otroligt jävla ledsen! Känns som att jag aldrig kommer bli gravid. Alla andra är så duktiga och peppar om - nytt försök igen nästa månad. Men jag vill bara lägga mig ner och gråta. Kanske är jag oförmögen att få barn? Kanske är min pojkvän "för gammal" och har dåliga spermier?...
Jag är så otroligt nedslagen, jag hade inga speciella tecken men hoppades så innerligt att jag blivit gravid!
Nu borde ÄL vara över, har inte kännt av någon motvärk denna månad vid ÄL men däremot ömma bröstvårtor och lite smärtsamt vid ett tillfälle vi mös. Har fått till det varannan dag sen mensen tog slut typ och varje dag i helgen så får se om det räcker. Kommer fortsätta mysa ifall ÄL är senare än tänkt men även för att det är ju mysigt hahaha
Har varit så mycket mer harmonisk i kroppen utan ÄL tester och inte alls lika fixerad nu vid typ försök nr 2. sp nu tänker jag fortsätta vara lik harmonisk minst en vecka till hahah
Förra månaden hade jag så mycket kramper och känningar i magen men kan vara då det var första svängen utan hormoner. Så hoppas kroppen är med mig nu på mitt sätt att tänk :)
Men det gör mig ingenting om det inte lyckas direkt har ju några månader på mig om jag vill ha en vårbebis :)