• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • columbus

ÄL +7 idag och fortfarande inte ett uns av symptom. Hoppas verkligen det kommer! BIM på söndag dock men magkänslan säger att det inte gick vägen..

• Cfmilla
    columbus skrev 2016-06-01 11:12:35 följande:

ÄL +7 idag och fortfarande inte ett uns av symptom. Hoppas verkligen det kommer! BIM på söndag dock men magkänslan säger att det inte gick vägen..

Samma här... Känner inget alls, inte ens de jag brukar efter äl... Så de blir nog en semesterbebis ist.
  • columbus
    Cfmilla skrev 2016-06-01 11:27:39 följande:

Samma här... Känner inget alls, inte ens de jag brukar efter äl... Så de blir nog en semesterbebis ist.

Jag har aldrig reflekterat över vad jag brukar känna mellan ÄL och mens så har ingen aning om hur det brukar vara. Verkar ju ändå som majoriteten har börjat känna "mensvärk", ilningar, stickningar osv vid den här tiden så tyvärr känns det mörkt. Håller timmarna för oss båda dock!
  • josnos

Plussade igår, men tänkte ta ett nytt test i morgon och se om det ökat. Det är väldigt svagt än så länge :) BIM på lördag. ser ni något? Svårt att få med på bild ????

• SkogsstjärnN
    josnos skrev 2016-06-01 14:17:30 följande:

Plussade igår, men tänkte ta ett nytt test i morgon och se om det ökat. Det är väldigt svagt än så länge :) BIM på lördag. ser ni något? Svårt att få med på bild ????

Jag ser, men vill varna för spöksträck på sånna test. Testa om nån dag se så att det ökar, håller tummarna!
  • Rosenblad
    Loncelot skrev 2016-06-01 17:20:59 följande:

O där kom min mens...nästa bim 28juni...

Va tråkigt :( Men skönt att ha BIM igen i Juni!
  • Rosenblad

BIM som sagt idag, ingen mens ännu men en svag mollande värk har kommit. Har varit sjukt trött i två dagar nu och är rädd att mensen kommer ikväll eller imorgon. :/

• Loncelot
    Rosenblad skrev 2016-06-01 17:40:04 följande:
    Va tråkigt :( Men skönt att ha BIM igen i Juni!
    Kände mig så nere för någon timme sen men nu känns det bättre, det positiva är ju ändå att det är större chans för varje månad som går...får boika in en tatueringstid nu da.... haha
Svar på tråden BIM - juni 2016