• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Grönablad
    DevilsDaughter skrev 2016-06-28 20:40:41 följande:

Grönablad: Har du BIM imorgon då?

Ja, precis. Testade igår med cb och fick negativt så jag hade egentligen gett upp den här månaden. Sen kände jag på livmodertappen imorse för att se om det var något blod på gång och det var då jag reagerade på att den var så mjuk. Men har egentligen ingen koll på hur min tapp är under cykeln, har precis börjat använda det som ett "kompletterande mått", så vet inte om min brukar bli mjuk innan mens. Var man än läser verkar de ju iaf överens om att det kan variera mycket från kvinna till kvinna... Är ju egentligen ingen idé att fundera över det, är jag gravid så märks det ju snart ändå men kan fasen inte låta bli :)
  • Loncelot

O där kom mensen så nu flyttar jag permanent till juli tråden, lycka till ni andra

• adnils

Bim +3 idag.
    Planerar att ta ett test imorgon men är rädd för att det ska vara negativt.

Har kännt som menssmärta i magen hela dagen o ibland har det kännts som det "runnit till" o jag har varit helt säker på att nu kom mensen, men inte.

Någon som haft liknande?

• Anonym (underverk7)

Jag har testat positivt och håller nu tummarna hårt att det får gå hela vägen fram till början av mars! jag blir 44 nästa år så det är ju ingen självklarhet?.hade ett missfall i april men det känns mera och annorlunda denna gången vill jag tro. 

• mamalolo
    adnils skrev 2016-07-01 21:00:45 följande:

Bim +3 idag.

Planerar att ta ett test imorgon men är rädd för att det ska vara negativt.

Har kännt som menssmärta i magen hela dagen o ibland har det kännts som det "runnit till" o jag har varit helt säker på att nu kom mensen, men inte.

Någon som haft liknande?

Hur gick det?
  • mamalolo
    Anonym (underverk7) skrev 2016-07-06 14:05:46 följande:

Jag har testat positivt och håller nu tummarna hårt att det får gå hela vägen fram till början av mars! jag blir 44 nästa år så det är ju ingen självklarhet?.hade ett missfall i april men det känns mera och annorlunda denna gången vill jag tro. 

Grattis! Håller tummarna!
  • WasaE

Hade ett digitalt test hemma. Blev sugen och testa bara haha =) värdet av hcg ökar.

Hur går det för er andra? Håller tummarna för er.
  • WasaE
    DevilsDaughter skrev 2016-07-07 10:17:49 följande:

Wasa: Mår du illa nu när hormonet ökat? Jag har precis plussat och känner redan av lite illamående.

Japp, men endast på mornar och kvällar. Har tack och lov inte kräkts (än) och hoppas jag klarar mig ifrån det!
  • mamalolo
    WasaE skrev 2016-07-07 08:46:15 följande:

Hade ett digitalt test hemma. Blev sugen och testa bara haha =) värdet av hcg ökar.

Hur går det för er andra? Håller tummarna för er.

Grattis! Vad härligt!
  • DellaM

Har bim idag eller imorgon, negativt test imorse. Testlagrets!
    Någon som plussat senare med deras?

• DellaM
    DellaM skrev 2016-07-22 12:50:12 följande:

Har bim idag eller imorgon, negativt test imorse. Testlagrets!
    Någon som plussat senare med deras?

Känner absolut ingenting förutom trötthet, men ingen mensvärk som brukar komma 2-3 dagar före mens. Så man hoppas ju men när testen blir negativa så nära bim tappar förväntningarna eller hur man ska säga
Svar på tråden BIM - juni 2016