• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • lillagumman85
    Rosenblad skrev 2016-06-02 08:17:16 följande:

Vakna med starkare värk och för en stund sen kom mensen. Som ett slag i magen och en smäll i ansiktet kändes de och tårarna går inte att hålla borta. 8e försöket var detta och ingen bebis blev det... Blir nog att börja med äl stickor nästa månad för att kunna pricka in äl bättre även om vi alltid prickat de eller haft som förra månaden, sex några dagar innan. Har äl flytningar och känningar i magen runt äl men verkar ju endå inte stämma då. Mannen har ju fått prestationsångest också så det försvårar ju allting avsevärt nu. Nä denna månad kändes faktiskt som att något var annorlunda, hade nästan ställt in mig på att jag var gravid och börjat googla på sätt att berätta de på. Men var som att se en död människa eller liknande när jag såg mensen, frös till i några sekunder och sen kändes allt meningslöst. Ja då blir de försök nr 9 nu då, med BIM fortfarande i Juni som jag trodde var vår tur månad så återstår om den är det då. BIM 30e Juni. Kommer nog ha en paus från fl ett tag då jag mest blir ledsen av att se massa pluss nu tyvär och återkommer när jag samlat mig. Lycka till ni andra!

Jag lider med dig!

Ta du en paus härifrån.. det kan hjälpa. Lova att göra av dig sen när du plussat!!

Skickar en massa styrkande kramar till dig!
  • Tra3dockan

Fick utslag på äl sticka och på c digitalt äl test i måndags och i morse var det negativt igen så jag antar att äl är över för den här månaden.  Vi låg bara i måndags kväll för min man somnade igår så fort huvudet nuddade kudden och jag hade inte hjärta att väcka honom så trött som han var. eventuellt kan en del simmare från fredagsnatt ha överlevt.

Så jag hoppas att vi prickade in det bra och att simmarna nu möter ägget och att det blir en bebis.

Nu väntar perioden mellan äl och BIM tjoho eller något :P

• IA89

Hej allihopa!

Har följt er lite i smyg men tänkte att det kanske var dags att säga hej.

Är en tjej på 26 år, har ett barn fött Juni 2015 och nu försöker vi baka syskon. Tog ut spiralen i början av förra månaden och har haft en riktig mens den 7-11 Maj. Sexade sedan varannan dag under typ en 2 veckors period. Har ej koll på min ägglossning. Förra barnet tog inte ens ett försök, poff så vart jag gravid. Nu har jag smygtestat mig men fått negativa test. BIM 6 Juni - är det kanske för tidigt? Vill så gärna bli gravid. Men tror inte vi har lika mycket tur denna gången.

• Emmissara

Inatt vaknade jag av skrikande fiskmåsar utanför fönstret, iaf när jag var vaken så fick jag efter ett tag riktigt starka smärtor i tjejmagen, jag kunde inte lokalisera om smärtan kom ifrån slidan eller livmodern. Jag har inte känt sån smärta innan men de kändes som en blandning mellan ilande smärta och som att en nål stack mig. Nu de senaste timmarna har det känts typ ömt i livmodern, lite ilande känsla.

Vet ni om det kan vara något från missfallet jag hade för 4 veckor sedan (kanske infektion som jag borde kolla upp?) eller om det faktiskt kan vara att jag kände att ägget fäste? jag har inte tempat så bra så jag kan ha haft ägglossning någon gång mellan förra torsdagen tills i måndags.

• Fru365

Min ägglossning va jätte tidigt förra månaden, jag fick den på dag 10 annars brukar jag få den dag 14-15

Innebär det är min mens ska oxå vara 4-5 dagar tidig?

• Tiiffany
    Fru365 skrev 2016-06-02 09:59:43 följande:

Min ägglossning va jätte tidigt förra månaden, jag fick den på dag 10 annars brukar jag få den dag 14-15

Hej!

Jag tycker sånt är lite konstigt. Jag år Letrozol förra månaden och framkallade en ägglossning 2 dagar innan jag skulle haft den "naturligt"  Kvinnan från sophiahemmet sa då att mensen kommer vara 2 dagar för tidig, men nej mensen dök upp samma dag som min app hade beräknat, och inte 2 dagar tidigare 

• Emmissara
    Fru365 skrev 2016-06-02 09:59:43 följande:

Det beror på om din lutealfas är jämn. Om den är jämn så kommer den nog komma tidigare 
  • Fru365

Rent teoretiskt bör det va så, men kroppen kanske har vant sig att blöda typ runt samma tid,

Annars har jag bim idag.. Det är därför jag undrar.

Tiiffany skrev 2016-06-02 10:02:58 följande:

Hej!

Jag tycker sånt är lite konstigt. Jag år Letrozol förra månaden och framkallade en ägglossning 2 dagar innan jag skulle haft den "naturligt"  Kvinnan från sophiahemmet sa då att mensen kommer vara 2 dagar för tidig, men nej mensen dök upp samma dag som min app hade beräknat, och inte 2 dagar tidigare 

• Deni81

Efter att ha testat med ÄL-tester, digitalt så är min ÄL också senare än jag trott! Denna månad kom den fem dagar efter massor av ÄL-flytningar och tre dagar efter smärtan. Så ÄL-stickor är nog att rekommendera! För annars går man bara på när man tror att den inträffat. Hoppas inte på nåt denna gång för vi sexa kvällen innan lh-ökning och två dagar efter lh-ökning. Vilket var lite halvt planerat så vi skulle ta semester denna månad tro fan om jag plussar nu! Tror dock inte det för nu har jag ömma bröst och ett sjujäkla humör så här ÄL+4.

Lycka till allihopa!!!

Svar på tråden BIM - juni 2016