BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Nä tyckte inte vår dotter var så stor heller trots vikten och sprack mina med henne konstigt nog.
Men vill inte stt han blir för stor bara.
Åh spännande! Hur gick hinnsvepningen? Några känningar än? :D skönt de måste kännas att veta att ni hr er bebbe senast lördag ???? :D
Inatt började värkarna :) gjorde skapligt ont för att nyss ha börjat, höll i sig nån minut, lite mindre och kom jätteglest, typ nån timma eller mer mellan så får se hur dagen blir.
Inatt började värkarna :) gjorde skapligt ont för att nyss ha börjat, höll i sig nån minut, lite mindre och kom jätteglest, typ nån timma eller mer mellan så får se hur dagen blir.
Min lilla som kom i tisdags vägde 4130 och jag tycker han är så pluttig fast eftersom alla de kläder som storebror hade hela första månaden knappt räcker till så är han bevisligen stor.
Han var dock inget problem att föda fram, han hade dessutom ena armen längs med huvudet... busunge
Min lille stora plutt (4700gr, 56 cm) kom med raketfart imorse. Vattnet gick intt kl 2, vi va på förlossningen för kontroll halv 3, va då öppen 6 cm, sen kom värkarna å efter de krystvärkar å kl 5 va han ute :D
Hur har de gått för er? :D
Vår lilla dotter kom 26/2, helt underbart!
Min lille stora plutt (4700gr, 56 cm) kom med raketfart imorse. Vattnet gick intt kl 2, vi va på förlossningen för kontroll halv 3, va då öppen 6 cm, sen kom värkarna å efter de krystvärkar å kl 5 va han ute :D
Hur har de gått för er? :D
Vår lilla dotter kom 26/2, helt underbart!
Åh vad kul för alla som fått sina små :) vill med!!!! Trött på dessa förvärkar o värkar som kommer med timmar emellan :(
Håll ut alla som väntar på bebis! Snart är de här!
Vår lilla tös tappade navelstumpen i tisdags. Naveln har inte läkt ihop så man ser den vita navelstumpen i naveln. Det vätskar en del också. Hon har fått lapis två ggr, men den lossnar bara. Så nu får hon antibiotika 3ggr/dag i 7 dar. Ska tvätta naveln med koksalt flera ggr/ dag. Måste tempen morgon och kväll för att ha koll på henne. Hoppas hon inte blir sjuk nu bara!!!