Bim Juli 2016
äl + 4 (snart) och ilande hugg vid livmodern nu ikväll, kan ägget fästa redan tro eller är det alldeles för tidigt?
Ja..känner efter varje signal :P
äl + 4 (snart) och ilande hugg vid livmodern nu ikväll, kan ägget fästa redan tro eller är det alldeles för tidigt?
Ja..känner efter varje signal :P
Läste inforslande och framsteg (en tidskrift på nätet) att resan från äggledaren till livmodern tar 4-5 dagar. Så det kan det säkert varit
Hehe, inte omöjligt! Håller tummarna!
columbus: Testa med graviditetstest!! Ägglossningstest reagerar även på graviditet nämligen!
Jag tog ett imorse när jag vaknade men det var toknegativt. Jösses så förvirrande. Kan det alltså vara så att jag har ÄL på cd25? Tyckte det var sent med cd19 förra månaden, haha :)
Hej!
Hoppar in här. Hoppas ni kan hjälpa mig lite. Testar med testlagrets ÄL-stickor. Alla tester på bilden är tagna mellan klockan 06-07 på morgonen. Tidigare månader har testlagrets stickor varit svaga fram tills dagen jag haft ÄL då testet stegrat från supersvagt till superpositivt.
Är testet 28/6 positivt? (detta är cykeldag 13 räknat från att jag hade mens 16/6) testet 29/6 är ju svagare. Jag har varje kväll (efter att ha hållit mig i fyra timmar) testat negativt med CB digitala test. vilket förvånade mig då jag trodde jag skulle få glad gubbe 28/6.
Någon som har erfarenhet?
Hej! Får jag vara med här även om jag troligtvis inte kommer ha bim förrän i augusti. Jag har precis fått konstaterat MA vid ultraljud i v 12. Fostret slutade växa i v 9 och på tisdag ska jag skrapas. Sen vet jag inte alls hur snabbt mensen och äl kommer igång men jag längtar så tills vi kan försöka igen.
På informationsbladet jag fick står det att mensen borde komma 2-4 veckor efter skrapningen vilket låter hoppfullt. Sedan borde jag ha 19 dagar till äl vid en normal cykel. Ev får jag ju äl redan innan första mensen men vet inte om vi vågar försöka redan då eftersom gyn rekommenderade att vänta en mens.
Tänkte att det vore kul att följa er i alla fall så länge och sedan hoppa in i en "bim augusti-tråd".
Beklagar ditt missfall. Det är inte kul alls :( Man ställer ju så snabbt in sig på att det ska komma en bebis även om man känner till riskerna.
Vet du om du hade någon äl innan din mens efter 5 veckor?
Så svagt så svagt! Japp var tvungen att ta två stickor nu på morgonen, den andra kanske skulle visa något mer? ;) Men, BIM kanske är framflyttat ett par dagar, tror ÄL kom ca 3 dagar senare än beräknat..
Det blev inget sex igår, men förhoppningsvis så räckte det vi hade :)
Till en annan fundering. I morgon ska jag till en kompis och vi ska troligtvis ut på kvällen. Jag hade troligen ägglossning i tisdags eller onsdags. Tror ni det är ok att smutta på ett glas då?
Jag vet att det bästa är väl att avstå helt från alkohol men det är ju så tidigt och ägget har säkerligen inte ens fäst än.
En annan fråga, om jag hade ägglossning i onsdags, blir det då äl+2 idag fredag?