Bim Juli 2016
Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)
Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)
Vad roligt corran: Ingen tvekan längre!
Grattis till alla plus!!!
EL: Tycker absolut att du kan testa nu!! Nu borde det synas om du är gravid!
Jag testade negativt nu ikväll med två olika tester efter att ha hållit mig 5+ timmar och inte druckit eller ätit.. Så nu är jag helt inställd på mens imorgon. Trodde ett tag där att jag kanske var gravid, men inte inte nu längre. Kommer nog inte ens testa imorgon för nu är jag så trött på test, helt ärligt så tror jag faktiskt inte att jag kommer vilja testa..
Min man sa nu att vi nog borde hoppa över nästa försök då jag, om jag blir gravid, kommer att vara i v 7 när vi åker utomlands, typ då det absolut värsta illamåendet är. Bara ni kan veta hur det känns att hoppa över ett helt försök sådär . Då känns det liksom extra mycket att det (med största sannolikhet) inte blev något denna gången.
ÄL +11!
Stort grattis! Har du haft några känningar?
corran: Fast eftersom jag har BIM imorgon så hade jag nog behövt ha det där plusset nu :/ Imorse testade jag med ett testa tidigt..
Ni hade rätt! :D
Tog ett digitalt i morse som är positivt. Kan inte riktigt förstå det än.
Grattis till alla andra som plussat hittills och jag håller tummarna för alla er andra som väntar!
Vet att man inte ska avläsa efter men står ju här och stirrar....så här efter ytterligare nån minut...bilderna blir ju inte super..
bääbis: Tycker också att de är bra, använde de förr. Vet du hur länge stickorna är giltiga efter att testet är utfört? Jag köpte från gravidkollen denna gången för de va lite billigare, men giltighetstiden var bara 5 minuter och det tycker jag är lite för lite. Räcker att något av barnen ropar och man behöver gå ifrån och hjälpa med ngt så är testet ogiltigt sen.
Vilken dryg väntan det blir idag på mensen. Så länge den inte har kommit så kan man ju inte låta bli å tänka tänk om, men så brukar jag oftast få den på em/kväll... Lite grann i bakhuvudet sådär funderar jag på att köpa ett testa tidigt 10mlu.. Det borde ju verkligen visa nu om det är ngt. ÄL+10 idag. Men borde ju egentligen testa ett sådant med morgonurin då.. Men eftersom mensen ska komma idag och antagligen kommer idag så känns det såå onödigt att köpa ännu ett test till! Precis som om man kunde hindra mensen från att komma liksom!
Nä och spök 3 dagar i rad känns inte schysst:/ kan inte annat göra än invänta mens eller testa om nån dag igen. Nu har det ju gått en timme men Jagger ju till toan var 10e minut och tittar, strecket är ju verkligen där. Klart att det också har ökat eftersom tiden går (och den ökningen gäller väl inte) men det är SÅ frustrerande!
Njae, det ösregnar ute, inte så sugen på att dra ut två-åringen i regnet;) plus att med henne testade jag ju positivt med de stickor jag har nu (billigatester.se) på ÄL +14. Kanske avvaktar till fredag. Fast.....lär ju testa imorrn igen om inte mensen kommit :/