[quote=76742569][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-06-26 22:02:32 följande:[/quote-nick]Vi har nu efter mycket om och men beslutat oss för att försöka denna månaden iaf. Vi ska resa till Grekland i augusti och tänkte att vi inte skulle försöka denna månad eller nästa och istället vänta till efter Grekland, men det tog emot alldeles för mycket från min sida.
Vi har hittills slarvat en del med att skydda oss (blir ju lätt så när man vet att man inte måste egentligen), hade oskyddat för två dagar sedan och igår råkade han dra ur för sent när hans avsikt var att vi från och med igår skulle skydda oss, så lite grann kom nog i mig.
Jag trodde att ägglossningen skulle vara på onsdag om den skulle följa det vanliga mönstret och då hade vi varit hyfsat safe. Men kroppen tyckte att det var läge att ändra lite på mönstret så igår hade jag lite ÄLkänningar och idag gjorde det ordentligt ont under ca en timme nu i eftermiddags. Riktig kraftig ÄLsmärta som inte kan ha varit annat än just ÄL och dessutom ömma bröst på det.
Har dock inte sett till några ÄLflytningar vilket jag brukar ha, men smärtan går inte att ta miste på och min man har sagt att det känns där inne som det brukar kännas kring ÄL..
Så nu har vi ändå sumpat att skydda oss igår och förrgår så nu kör vi denna gången ändå och försöker få till det så ikväll blir det mys om inte mannen får kalla fötter! Moget och logiskt resonemang va?[/
Haha! Hade resonerat precis likadant