• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • ungmamma16

Försökt sen mars/april.
    18 år, ett barn sen tidigare som är 2 år..
    Pillerstopp i mars

• ungmamma16

De känns verkligen som en sten i magen alltså. HUR kunde jag bli gravid med första barnet på P-medel och nu när vi så gärna vill vill vill så blir det inget?!

• Loncelot
    ungmamma16 skrev 2016-06-09 15:35:40 följande:

De känns verkligen som en sten i magen alltså. HUR kunde jag bli gravid med första barnet på P-medel och nu när vi så gärna vill vill vill så blir det inget?!

Blir o blir inte, kroppen gör olika vid olika tidpunkter i livet det är livets gång...med första barnet tog det runt 18försök med barn nr2 1:a försök och barn nr3 2:a försöket, är nu inne på försök nr6 med 4:e, så bara och fortsätta att försöka och att hålla reda på ägglossningen förr eller senare så kommer det förhoppningsvis
  • copycat
    Loncelot skrev 2016-06-09 13:45:46 följande:

copycat lust att göra en tråd så jag kan lista Bim listan försig ;)

Ooooof course! Ehhrm, hur gör man?:D
  • copycat
    Loncelot skrev 2016-06-09 13:45:46 följande:

copycat lust att göra en tråd så jag kan lista Bim listan försig ;)

Alltså helt enkelt en helt ny tråd bara? Brukar inte agera TS själv ;)
  • Cfmilla

Blööööööh... Mens här då.

Hoppas på juli, bim 10/7 10 försöket första barnet! Nu får det fan vara min tur! Haha

Kommer inte vara så aktiv i tråden då jag mest tänkte ta en paus. Ska inte tempa denna månaden heller, utan ha semester och njuta!

Lycka till

• Dalkullan92

Hoppar in här jag oxå :) Har bim 30/6 eller 1/7 :)

Första barnet. Andra försöket :)

Har ÄL runt den 15/6 så har börjat med äl test nu :)

Evigt väntande.

• Loncelot
    Cfmilla skrev 2016-06-09 17:03:26 följande:

Blööööööh... Mens här då.

Hoppas på juli, bim 10/7 10 försöket första barnet! Nu får det fan vara min tur! Haha

Kommer inte vara så aktiv i tråden då jag mest tänkte ta en paus. Ska inte tempa denna månaden heller, utan ha semester och njuta!

Lycka till

Jättebra och sen länka den i trådstarten :) gör en tilläggs notis med länken :)
Svar på tråden Bim Juli 2016