Bf 2017 Kalmar/Öland
Hej!
Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!
Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.
Hej!
Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!
Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.
Oj, skulle givetvis vara september inte februari haha.
Vi åker till Kroatien. 2,45 timmars flyg så de blir perfekt :D
Tiden går rätt snabbt! Jag har några tjej namn men inte killnamn, skitsvårt att hitta unika men fina namn :)
Tack! :D min sambo ratar varenda killnamn jag tycker om så vi får se sen när vi vet kön. Känns som det är en tjej men min sambo tror pojke.. Så är de väl alltid ;) haha
Längtar så tills vi kan inreda rummet! :D är tillbaka från semester på måndag och är då i v 15, får se om någon på jobbet märker något (mer än cheferna som redan vet) för nu har de blivit en bula.. :) vilken vecka är du i nu?
Jag har själv råkart säga han fler gånger, faller mer in haha..
Åh vad härligt!! Jag får vänta enda till 22 sep :( ja de skulle vara så typiskt ;) vi har bestämt oss för att skulle dom inte kunna se könet så betalar vi för ett extra ultraljud om de inte är allt för mycket pengar. Vi bor i hus i Smedby! Nidå? :) Jag jobbar på Bilkompani i Kalmar, ansvarar för nybilsleveranser och är servicerådgivare för transportbilar :) vad jobbar du med?
Ja en kompis till mig ville betala för ett extra men de ville inte hennes sambo för dom fick inte riktigt svar vilket kön de va. Kom ut en tjej sen ;)
Härligt!! Men ni trivs på Öland? :)
Jag blev inlagd av en tjej men har inte gjort det officiellt för jobbarkompisar och andra vänner så jag gick ur de så går ja med sen efter rul när vi tänkt berätta för Facebook och så. Det var ju ingen hemlig grupp :) är med i en annan grupp som är hemlig men de är för februari i hela Sverige :)
Hej tjejer!
Vill inte göra er ledsna och ja hoppas ni stöter på "rätt" bm på rul för långt ifrån alla vill berätta kön. De är jätte tråkigt tycker ja! Men ja hoppas ni får veta =)
För övrigt vill ja säga grattis till er =) hittade in här av en slump.