• Lizzie09

Bf 2017 Kalmar/Öland

Hej!

Finns det fler gravida i Kalmar/Öland-området som har bf 2017? :) Vore roligt att följas åt!

Jag själv är 24 år gammal, bor på Öland och väntar första barnet som är beräknat till den 12 januari.

• Svar på tråden Bf 2017 Kalmar/Öland
  • Emmissara
    LillaEmma skrev 2016-10-23 12:35:01 följande:

Hej tjejer!

Jag tänkte också hoppa in här om det går bra?

Jag bor också uppe i Västervik, så samma län som Kalmar iaf.

Jag är 27 år och väntar vårt första barn. Är i vecka 14+4 och är beräknad till 18 April.

Jag har varit på första ultraljuden och väntar nu på Rul 24 november.

Jag har inte känt av graviditeten mycket alls så tycker att det är lite läskigt.. men det ska säkert gå bea.

åå va kul med någon som bor i Västervik :D 

om du vill hänga med i en fb grupp som är hemlig så säg till, är med i en för de som har bf mars-maj och vi är en härlig grupp på 57 personer. Det är en till där som bor i västervik och har bf i början av maj (jag har bf 25 maj). 

Kul med RUL imorgon, jag har inskrivning och UL imorgon :)

• LillaEmma
    Emmissara skrev 2016-10-23 13:04:48 följande:

åå va kul med någon som bor i Västervik :D 

om du vill hänga med i en fb grupp som är hemlig så säg till, är med i en för de som har bf mars-maj och vi är en härlig grupp på 57 personer. Det är en till där som bor i västervik och har bf i början av maj (jag har bf 25 maj). 

Kul med RUL imorgon, jag har inskrivning och UL imorgon :)

Ja, men en sådan grupp kan ju vara kul. Är med i en där alla har bf April men där är ingen från våra trakter och det är ju alltid roligt med någon i närheten.

Jag får vänta en hel månad till innan RUL (november )

Men vad spännande med UL imorgon! Vilken vecka är du i då?
  • Emmissara
    LillaEmma skrev 2016-10-23 22:01:12 följande:
    Ja, men en sådan grupp kan ju vara kul. Är med i en där alla har bf April men där är ingen från våra trakter och det är ju alltid roligt med någon i närheten.

Jag får vänta en hel månad till innan RUL (november )

Men vad spännande med UL imorgon! Vilken vecka är du i då?
    Bara att skicka ett pm till mig om du vill vara med :) 

en månad går fort så du är snart där :D Imorgon är jag i 9+3 enligt mitt senaste VUL som va i 5+5. 
  • LillaEmma
    Emmissara skrev 2016-10-23 22:43:38 följande:

Bara att skicka ett pm till mig om du vill vara med :) 

en månad går fort så du är snart där :D Imorgon är jag i 9+3 enligt mitt senaste VUL som va i 5+5. 

Hur gick det på vul idag?
  • Emmissara
    LillaEmma skrev 2016-10-24 16:56:12 följande:
    Hur gick det på vul idag?
    de gick bra, fick se vårt lilla mirakel ligga och sprattla med benen och armarna haha :D 
  • Lizzie09
    Melam skrev 2016-11-03 13:40:59 följande:

När under 2017 är alla beräknade?

12 januari här :)
  • Emmissara
    Melam skrev 2016-11-03 13:40:59 följande:

När under 2017 är alla beräknade?

25 maj
  • Melam

Jag har fortfarande inte varit på mitt tidiga ul, men gissar på att jag är beräknad kring 2 juni. Dock hade jag en blödning i förra veckan, så vet ju inte...

• pheew

Om det finns några här som är planerade i början av 2018 så har jag skapat en ny tråd som heter Gravid med bf jan-april 2018 i Kalmar :) Välkomna!

Svar på tråden Bf 2017 Kalmar/Öland