IVF med start i september 2016
Kan det vara så??! ???????? Är tyvärr luttrad efter MF i mars i v 11.... men jag känner mig väldigt preggo nu måste jag erkänna!
Kan det vara så??! ???????? Är tyvärr luttrad efter MF i mars i v 11.... men jag känner mig väldigt preggo nu måste jag erkänna!
Jag hänger förutom i denna tråden även i tråden bf juli 2017, men mest i de fb-grupper som finns för ivf och bf juli 2017. Tycker fb är så mkt bättre, och hemliga grupper dessutom.
Spännande! Men ändrade de din beräknade förlossning efter ultraljudet? Jag har hört att de inte ska göra det vid ivf. Grattis till att allt såg bra ut iaf och hoppas att NIPT inte visar något kromosomfel. Det kommer gå bra <3
Det var stajlish här i denna gruppen som bjöd in folk för ett tag sen. PMa henne och fråga, annars PMa mig så ska jag ge dig hennes namn på fb. Tror f.ö. att alla i denna gruppen är välkomna att vars med där!!
Roligt att det kändes så bra med din barnmorska osv :) Jag mår helt ok, v 4+5 idag och hormonerna ökar som de ska och inget missfall än. Det var denna dagen jag fick missfall sist så skönt att komma förbi den... Annars mår jag lite illa, är sjukt trött och har värk runt livmodern, samt är helt labil och känner att jag börjar gråta för allt typ. Men alla symtom är supervälkomna, då känns det som att allt är ok :)
Hur mår du? Svanskotan bättre?
Då ses vi på fb då :) Jag tror det kommer kännas overkligt länge och jag vet att jag inte kommer kunna glädja mig helt förrän förlossningen varit ärligt talat. Tyvärr är oron så stor. Kan nog lätt bli så med folk som gjort ivf :/
Lycka till med allt, snart kommer det synas mer på dig också :)
Fan, jag vet inte om det är kört för mig nu. Kände massa symptom så sent som i måndags men sen dess - nada. Inget. Det är liksom helt dött. Lite pirr i brösten o där nere, men tror det snarare är Lutinus. Tog test nu inatt kl 0230 eftersom jag kände mig orolig i kroppen, och där var det inget vidare utslag. Är på RD 12 så det borde ju vara utslag även om det är en sticka (känslighet 25) eftersom jag fick positivt RD 9 o 10 med testa-tidigt-test (känslighet 10). Fan!
Nån som ruvar å vill prata symptom? RD 4 med blasto här och håller på att känna efter heeeeela tiden...
Tredje ivf nu- idag kom det rejält med blod.
Antagligen missfall på ruvdag 9, känns så hopplöst
. Försa ivf: gravid men i v 23 födde ut ett dött och missbildat foster tyvär. Ivf nr 2: klarade sig inte befruktningen- ingen insättning och nu det här! Hur länge ska man orka? Jag är så förkrossad- när blir det vår tur ? När kommer vår Tur i livet?
Läkaren säger att jag ska fortsätta ta lutinus till testdag trots blödningen. Till vilken nytta?
Jag bara vet att jag inte är gravid.
Har testdag 12e, men kommer inte hålla mig tills dess. såklart. hehe
var det plus då? Jag funderar på att testa from rd 7 eller 8 med femdagars. De tidigare försöken har jag alltid börjat testa från RD5 men det har ju alltid varit minus hela vägen
Åh tack. pendlar mellan att tycka att "jo men visst känns det LIIIITE annorlunda denna gången" Till att känna att "nä. jag känner INGENTING". Suck. och dagarna kryper fram.