• hope88

IVF med start i september 2016

stajlish skrev 2016-11-02 17:26:25 följande:

PMat! :)

Ne, har inte varit så aktiv här. Går in o kollar lite då o då bara. Hänger mest i FB-gruppen!

Sen har vi paus nu efter 3:e misslyckade IVFen. Nu blir det privat i januari! 

De va den landstingsbekostade resan på Sahlgrenska det. 4 återföringar, 1 graviditet, ett MA, en spontantgraviditet och ett MF senare :D

Ladda om o ta nya tag är det som gäller nu!

Håller mina tummar för dig!!! <3 Hoppas det går bättre på den privata resan. Samla krafter nu i pausen. Kram
  • hope88
    shrigley skrev 2016-11-03 07:53:01 följande:

Samma utslag även idag, RD 13, det borde väl bli en stegring nu om allt var som det ska? Har inga symptom i kroppen :(

På RD16 fick jag 2-3 veckor på clearblue digital så håll ut :) Håller tummarna för stegring!
  • hope88
    shrigley skrev 2016-11-03 11:57:58 följande:

Ja tack, nu måste det till mirakel för att vända det här..... Tycker snarare jag känner av brännande känsla av mensvärk på gång :(

Hoppas!

Kan mycket väl vara vanligtä växtvärk :) Har brännande känsla/molande värk lite då och då varje dag :) Oroligt men helt normalt. Hoppas verkligen din värk beror på att du är gravid och att det händer en massa där i <3
  • hope88
    shrigley skrev 2016-11-03 12:10:21 följande:

Alltid svårt att definiera vad man känner, men känns mer i sidorna, mot ljumsken (äggstockarna?) och ganska ytligt. Inte djupt nere innanför blygdbenet där jag känt saker tidigare.

Ska på släktsammankomst hela helgen i utlandet, och officiell TD är på lördag.. varken kan eller vill testa då. Det borde visa sig imorgon på nytt digital-test tänker jag, sen får det vara.

Ja visst är det knepigt att veta var exakt. Men nu håller vi tummarna :)

Ja testa imorgon och sen efter helgen! Ha en trevlig helg med släkten :)
  • hope88
    shrigley skrev 2016-11-03 15:13:15 följande:

Var det din officiella testdag, RD 16?

Japp det var det :) Din då?
  • hope88
    shrigley skrev 2016-11-03 15:49:01 följande:

Sån tajming då med stegring o allt! Min är på lördag, dvs RD 15.

Kollade nu i min kalender. Var visst RD14 som den gav utslag på 2-3 veckor. Men nu håller vi tummarna för dig! :)
  • hope88
    stajlish skrev 2016-11-03 17:36:16 följande:

Tack <3 Kram o lycka till med din graviditet nu!

Tack <3
  • hope88
    Akira Öken skrev 2016-11-03 19:06:44 följande:

Ingen aning om vad som är vad, men har massa symtom: sjukt trött, molvärk som kommer och går, spända och ömma bröst, klåda under fötterna och på ett av benen. Det värsta är nog tröttheten.

Ska inte testa innan testdag. Sen kan det ju vara så att jag ångrar mig. :)

Hoppas hoppas på plus!! :)
  • hope88
    typjag skrev 2016-11-04 07:05:59 följande:

Jag testade mitt livs första plus IDAG på ruvardag 6. Efter 2 år å 4 ivf. Äntligen! Svagt men synligt! Å inte hittepå!!!!!! Tydligare på riktigt än på bilden . Jag är såååååå lycklig och pirrig. kan de va sant?!

Åhh vad glad jag blir!! Vart tårögd här haha alla hormoner!! Gu så underbart!! Hoppas nu den lille gror in sig ordentligt! Klart det är sant, njuut <3

Vilken rolig överraskning för din partner! :)

Lycka till!
  • hope88
    Filli89 skrev 2016-11-04 14:42:58 följande:

Hahaha trodde ja va ensam om de. Kan se en film o något lag vinner nått sport o ja ba

Börjar böla "åååh vad fiiint" hahah super mobbad. Sen tänker ja för mig själv o undrar vf ja gråter. Greys anatomy går inte ens att se.

Hahah japp det är exakt samma här!! Gråter lite då och då för saker jag aldrig gråtit för förr haha :p men tänk hur mycket hormoner som bubblar där i. Älskar grey's anatomy men förstår varför du inte kan titta^^
Svar på tråden IVF med start i september 2016