IVF med start i september 2016
En hel del glada nyheter i tråden på sistone! Och en del mindre glada. Livet.
Själv blöder jag lite lite. Men rätt orolig. :(
En hel del glada nyheter i tråden på sistone! Och en del mindre glada. Livet.
Själv blöder jag lite lite. Men rätt orolig. :(
Strecket starkare idag och sambon å jag har myst över detta å planerat framtiden i över en timme i sängen med frukost. Blev verkligen lyckat!
Äntligen 2-3 v!
Åh herregud! Total chock!
Genomgått 5 IVF och 4 FET (och ett MF) och plötsligt plussar jag!!
Tack tack! Så otippat! Spontant, oplanerat, härligt!
Kanske glada nyheter till jul då!
Vi får vänta till nästa år med vårt andra försök.
Har testdag imorgon, men är nästan helt säker på att detta försök misslyckats.
Jag är tacksam för det.
Officiell testdag idag!
Tack! Så lycklig! 1.5 års helvete över
Håller tummarna för er tjejer och hoppas ni får plus snart <3
Svårt att tro på guldägget men det finns där!
Är gravid i v15 nu på det enda ägg som vart befruktat och överlevde till insättning på dag 2.
Heja heja <3
Åh grattis!!! Härligt med lite hopp:)
Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!
Tack!
Håller tummarna för er alla här inne så klart!
Igår var det inskrivning hos BM och i måndags var vi på Sophiahemmet och gjorde ett tidigt VUL där vi fick se ett tickande hjärta hos vår lilla ostbåge. <3
Vi gjorde nipt i vecka 10+5 och då kunde vi välja att få reda på kön eller inte så det går att se :)
Vad härligt att höra att det går bra för dig Sjöblomman<3
Ska alla göra NIPT? räcker det inte med KUB? Som jag fattat det kostar NIPT flera tusen? eller?
men gör ni det för att ni är extra riskgrupp eller så? tänker att om man får låg sannorlikhet på KUB så kanske man kan spara in de pengarna?
Hur mår alla gravida? Har de flesta BF i juli?