IVF med start i september 2016
Imorgon är det äggplockning. Jag är lite orolig. Både för smärta och obehag, men även för att det inte ska finnas så många ägg eller att de ska vara av dålig kvalitet.
Imorgon är det äggplockning. Jag är lite orolig. Både för smärta och obehag, men även för att det inte ska finnas så många ägg eller att de ska vara av dålig kvalitet.
Tack för pepp hörrni! Jag läste här innan jag åkte imorse och det gjorde att det kändes lite bättre.
Jag är ledsen och besviken. Äggen hade redan lossnat och det fanns bara ett kvar. Händer tydligen inte ofta, tyckte läkaren sa ca 3-5 på över 1000. Klart vi hoppas på det ägg som ändå finns, men chansen minskar ju i lämföelse med om det funnits 10.
Har inte trott mkt på mitt embryo denna gången. Har tjuvtestat några dagar, mest för att bekräfta att det är negativt. Orkade inte testa imorse. Kom hem och var kissnödig, tänkte jaja, kan likagärna testa.
Skrattar åt mig själv för att jag är så knäpp och tycker mig se ett streck efter nån minut, sådär om man tittar lite i ögonvrån. Sväljer skrattet när kag ser att det faktiskt ÄR ett streck.... jättesvagt, men ett streck!!!! 12 dagar efter befruktning. Sen började jag storböla, och nu känns allting helt overkligt.
Kommer nog ta ett par dagar för det att sjunka in. Jag är gravid!!! :D
Snart börjar IVF 6... Börjar tappa hoppet helt.