• Sjöblomman

IVF med start i september 2016

hope88 skrev 2016-10-26 18:52:01 följande:
    Håller tummarna stenhårt för att det boostar lite extra! Nu är det banne mig dags igen att det boar sig in en el två bebbar i din mage också <3

Men visst hade du blivit gravid en gång innan? Det måste komma ett guldägg för er med snart. Låter klyschigt gillade inte alls när de sa så på kliniken men det är ju så. Av våra 10 klarade sig ett 2 dagars till ET och den grodde sig fast.

Hoppas så för er skull!

Pepp pepp pepp
    Tack!

Ja, för ett år sen var jag gravid. Vi hoppas det snart är dags igen.
  • Sjöblomman
    Tatami skrev 2016-10-26 19:02:39 följande:
    Gnäll på! Det är viktigt att få ur sig negativa känslor. Jag förstår verkligen att det var tungt :( Men du, visst kan du bli gravid igen om du varit det förut. Skickar lite försiktig pepp här, det kan absolut gå igen!!! Kram <3
    Tack! <3
  • Sjöblomman
    Akira Öken skrev 2016-10-26 23:04:49 följande:

Känns som att det händer mycket för många av oss för närvarande. Både bra och mindre bra saker. Tacksam för att ni delar med er!

Ägget är befruktat och om det fortfarande ser bra ut imorgon får jag tillbaka det.

Lycka till!!
  • Sjöblomman
    hope88 skrev 2016-11-07 21:10:57 följande:
    Woop woop!! Så er tur nu!! Fy fan vad underbart! Stort stort grattis! <3 Tog det sig naturligt nu alltså eller var det FET?

Åhhhh!! =)) Lycka till nu och försök njuta!
    Tack tack! Så otippat! Spontant, oplanerat, härligt!
  • Sjöblomman
    hope88 skrev 2016-11-07 21:29:02 följande:
    Så häftigt! Tänk vad kroppen kan göra sådär otippat! Så glad för er skull =))
    Tack! <3
  • Sjöblomman
    Lee*** skrev 2016-11-07 22:23:07 följande:
    Underbart, stort grattis!!! :)Så kul o att det var spontant också o vad ni har kämpat för plus med ivf!
    Tack! Ja! Underbart!
  • Sjöblomman
    Björnmossa skrev 2016-11-07 23:32:13 följande:
    JUBEL!!!!!!!!!!!!!! Så underbart :´)

(Förlåt att jag dyker in i er tråd helt plötsligt men kom av någon anledning att tänka på Sjöblomman och gjorde en sökning för att se hur det gått och nu sitter jag här helt tokglad!)
    Björnmossa!!! Tack! <3 Jag tänkte på dig häromdagen. Hur har ni det? Kram
Svar på tråden IVF med start i september 2016