Tatami skrev 2016-10-26 22:07:28 följande:
Men oj vad grejer du har råkat ut för O.O Hoppas behandlingen mot foglossningen hjälper dig. Och skönt att det gick bra med operationen!
Jag mår redan lite illa.... just nu känns det mest bra men är faktiskt lite orolig att jag ska må riktigt dåligt senare. Men ingen idé att tänka på sånt ens innan man kommit till testdag.... liksom du är jag väldigt orolig för mf, har hänt två ggr förut, båda i vecka 5. Vecka 5 imorgon (4+0).
Mjo det har ju inte varit en komplikationsfri start som gynläkaren sa ;) men vart så överstimulerad pga att hcg stegrade i och med att den fäste. När jag kom in på akuten var den hö äggstocken 13 cm (de ska vara 2cm). Nu är de runt 6 cm och tros vara normala om ett par veckor. Är fortfarande sjukskriven till den 3/11. Men allt är värt det <3
Ja det hoppas jag med den gör. Har fått lite övningar och fått köpa en sittring för svanskotan. Gör så ont att sitta utan den xD
Illamående är inte så kul men förhoppningsvis tyder det på att allt flyter på som det ska där inne. Försöker se mina symtom som så.
Mf oron är ju så tärande.. jag håller mina tummar och tår stenhårt för att du får passera v5 nu och att allt efter det ska gå bra nu! Det här är guldägget och om några veckor får ni förhoppningsvis se ett hjärta picka<3 Men förstår att du är orolig, det är jag med fortfarande, har svårt att glädjas. En dag i taget tror jag är bra :)