IVF med start i september 2016
Åh herregud! Total chock!
Genomgått 5 IVF och 4 FET (och ett MF) och plötsligt plussar jag!!
Åh herregud! Total chock!
Genomgått 5 IVF och 4 FET (och ett MF) och plötsligt plussar jag!!
Hur går det för alla? Någon som ruvar? Jag väntar på FET.
Tydligen blev det 5 befruktade denna gång, frågan är hur många som ska klara sig nudå? Återföring på måndag men har varit inställd på imorgon. Ja ja bara till att vänta.
Hej på er!
Jag ska tillbaka till Uppsala idag för ET av mitt enda lilla ägg jag fick ut i onsdags, hade hoppats på fler då vi körde långa protokollet och högre dos Menopur. Men icke! Samma resultat som förra gången. Känns ju ändå bra att vårt lilla ägg blivit befruktat ich delat båda gångerna, hoppas det är bättre kvalitet på det här embryot nu,dom var inte då nöjda med det förra.
Så snart börjar väntan igen.. spännande såklart men ändå jobbigt!
Grattis till alla plus och vi andra får gemensamt kämpa vidare!
Återföring idag då. Känner mig upphängd och nedsläpp. Jag kan inte vara riktigt glad. Av 6st uttagna ägg blev 5 befruktade, bara 2 klarade sig till idag. Jag fick ett tillbaka och den andra får en chans till imorgon vilket inte alls är hoppfullt. Visst det kan vara ett guldägg men det var det förra gången också som jag fick. Hjärnan börjar på en gång att tänka på nästa omgång och att återigen behöva privatbetala en behandling. Hade varit bra med några ägg till frysen. Suck, låt det gå vägen denna gång bara. Håller mina tummmar hårt!