• typjag

IVF oktober 2016

chbw skrev 2016-11-04 07:17:38 följande:

åååh så spännande! Jag testade svaga svaga plus igår. Första nånsin! Idag tog jag ett testa tidigt och det är mycket tydligare :D 

Vill du dela med dig en bild på ditt?? :) 

Ja! Jag försöker lägga in men det verkar inte funka!!!!!
  • typjag
    Muffins2017 skrev 2016-11-04 07:35:12 följande:
    Hurra!!! Hade det på känn konstigt nog (lätt att säga efteråt
    Åh tack-. är så lycklig och chockad och började gråta mitt i spinningen imorse. kan det verkligen vara sant? Ska in till stan nu på lunchen å köpa en presentlåda, och så får sambon morgondagens test som en present till frukosten.. Inte sagt ngt till honom än
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-04 08:39:21 följande:
    Ja inte har det stigit i alla fall. RD 14 idag..... fortf "1-2 v" på clearblue. Formell testdag imorgon.
    ååh.. håller alla tummar
  • typjag
    Muffins2017 skrev 2016-11-04 11:08:46 följande:
    Åh vad kul!

Mitt tips är att köpa ett digitalt så han verkligen fattar. Det är ju så svagt i början och är man inte ordentligt insatt så är det risk att han missar vad det visar.
    Precis! har ett digitalt hemma så det blir ett sånt inslaget!!!!!!
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 10:25:07 följande:

Nej skickade de torkade. Här är rätt :) taget inom tiden

åh fint. mitt syns ännu mer nu när det är torkat. är lycklig och chockad.
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-04 11:41:58 följande:

Tack! Magen känns spänd som en bongotrumma, inte direkt mensvärk bara uppblåst. Gör Lutinus detta? Och att mensen förskjuts/hålls upp?

Lutinus ger alla möjliga biverkningar. Jag gör ostimulerat FET denna gång så tar inget extra som lutinus...
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 10:23:11 följande:

Såhär såg mina ut idag. Det stora är ett testa tidigt. Funderar på om jag ska våga ta ett digitalt idag eller om jag ska vänta till imorgon. Har tänkt ta ett digitalt på bim på måndag och sen ett på testdagen den 14e :)

Jag tar ett digitalt imorgon! Tog ett till vanligt nu efter jobbet på eftermiddagsurin och fortfarande plus!
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-04 17:28:44 följande:

Samm här! Kunde inte hålla mig hehe. Så digitalt imorgon :)

Har du berättat för din partner?
  • typjag

Strecket starkare idag och sambon å jag har myst över detta å planerat framtiden i över en timme i sängen med frukost. Blev verkligen lyckat!

• typjag
    chbw skrev 2016-11-05 09:58:49 följande:

ja :) jag hade lagt fram testerna jag skulle ta igår redan kvällen innan, så han såg dem på bänken när han kom från jobbet, och jag testade medans han fixade med sina jobbkläder, och ropade på honom att "kooooooom älskling" och hans svar var "är det positivt eller?" haha. Trodde inte han hade tänkt på att testerna var framme :P och så idag filmade jag det digitala när det laddade och visade när han kom från jobbet :) hade precis laddat klart när han kom hem. Imorgon ska vi "fira" med god mat och bara hemmamys, han jobbar åttonde natten i sträck nu inatt så vi har bara setts typ 5 min på morgonen innan han lägger sig och typ fem min på em innan han åker till jobbet.. har du berättat? :) 

Ååh ! Härligt! Nu njuter vi !
  • typjag
    A S E skrev 2016-11-12 11:53:31 följande:

Stort grattis!!

Tusen tack !!!!!
  • typjag

Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat kan följas åt! Känner mig inte helt hemma i grupper där folk blivit spontant gravida

• typjag
    chbw skrev 2016-11-13 08:44:20 följande:

Kan du lägga in en länk här? :) är med i en bfjuli-tråd men där har alla blivit spontant gravida, känner mig som du inte helt hemma....

Åh jag vet inte hur man gör. Men pm du söker på exakt så jag skrev så hittar du!
  • typjag
    Muffins2017 skrev 2016-11-12 19:00:45 följande:

Typjag: hoppas hoppas jag får komma med i den sen!

Ska göra FET på onsdag med vårat sista embryo..

Åååh jag håller tummarna! Jag lyckades på vårt allra sista embryo också! 5dagars? Läkaren sa 50 procent eftersom de va en fin blasto. Hoppas på samma för dig!!!! Håll mig uppdaterad! Spenderat en vecka nykter i dubai nu, men som man njuter. Hoppas hoppas för dej
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-13 18:47:25 följande:
    Okej :)
    hittat?
  • typjag
    chbw skrev 2016-11-13 18:47:25 följande:
    Okej :)
    hittat?
  • typjag
    Muffins2017 skrev 2016-11-14 13:51:42 följande:
    Tack, det låter hoppfullt <3

Ska hålla dig uppdaterad, återföring i övermorgon..

Hur är Dubai? Funderar på att åka ditt i slutet på vintern om återföringen lyckas ( annars måste vi ju ha pengarna till ivf..)

Vart är du? Bra ställe att va nykter på då alkohol inte finns överallt plus är dyr väl?
    Dubai var ok. Inte ngt ställe jag skulle åka till igen, kanske inte helt min grej. allt var stort och fint, men ganska dyrt! Alkohol fanns som du säger bara på hotellrestauranger och barer, så det var ganska bra håller tummarna för dej...
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-15 07:32:28 följande:
    Men varför blir det inte starkare... Idag r det fyra veckor sedan äggplock (befruktning), det borde ha slagit om definitivt vid det här laget.. Jag har hellre inte så mkt symptom längre.
    åhh. håller tummarna
Svar på tråden IVF oktober 2016