IVF oktober 2016
åååh så spännande! Jag testade svaga svaga plus igår. Första nånsin! Idag tog jag ett testa tidigt och det är mycket tydligare :D
Vill du dela med dig en bild på ditt?? :)
åååh så spännande! Jag testade svaga svaga plus igår. Första nånsin! Idag tog jag ett testa tidigt och det är mycket tydligare :D
Vill du dela med dig en bild på ditt?? :)
Bild
Nej skickade de torkade. Här är rätt :) taget inom tiden
Tack! Magen känns spänd som en bongotrumma, inte direkt mensvärk bara uppblåst. Gör Lutinus detta? Och att mensen förskjuts/hålls upp?
Såhär såg mina ut idag. Det stora är ett testa tidigt. Funderar på om jag ska våga ta ett digitalt idag eller om jag ska vänta till imorgon. Har tänkt ta ett digitalt på bim på måndag och sen ett på testdagen den 14e :)
Samm här! Kunde inte hålla mig hehe. Så digitalt imorgon :)
Strecket starkare idag och sambon å jag har myst över detta å planerat framtiden i över en timme i sängen med frukost. Blev verkligen lyckat!
ja :) jag hade lagt fram testerna jag skulle ta igår redan kvällen innan, så han såg dem på bänken när han kom från jobbet, och jag testade medans han fixade med sina jobbkläder, och ropade på honom att "kooooooom älskling" och hans svar var "är det positivt eller?" haha. Trodde inte han hade tänkt på att testerna var framme :P och så idag filmade jag det digitala när det laddade och visade när han kom från jobbet :) hade precis laddat klart när han kom hem. Imorgon ska vi "fira" med god mat och bara hemmamys, han jobbar åttonde natten i sträck nu inatt så vi har bara setts typ 5 min på morgonen innan han lägger sig och typ fem min på em innan han åker till jobbet.. har du berättat? :)
Officiell testdag idag!
Stort grattis!!
Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat kan följas åt! Känner mig inte helt hemma i grupper där folk blivit spontant gravida
Kan du lägga in en länk här? :) är med i en bfjuli-tråd men där har alla blivit spontant gravida, känner mig som du inte helt hemma....
Typjag: hoppas hoppas jag får komma med i den sen!
Ska göra FET på onsdag med vårat sista embryo..