Inlägg från: Mandypandy90 |Visa alla inlägg
  • Mandypandy90

BIM november 2016

Hoppar in här! BIM 9/11. Kul att följas åt! :)

• Mandypandy90

Det låter så löjligt men just denna månad känner jag mig så himla hoppfull. Känns bara som att det är vår tur nu. Har ÄL i dagarna.. :) Håller tummarna för oss alla!

• Mandypandy90

Lägger till mig själv. Försök till första barnet :)

BIM LISTA

Fia007: 1/11

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

• Mandypandy90
    Thorax skrev 2016-10-24 17:58:45 följande:

Hej, här är en till med Bim den 1/11

Tiden går såå långsamt. Det hjälper ju inte med att kolla kalendern 13 gånger om dagen heller, som om tiden skulle gå snabbare då.

Konstiga är att jag haft utslag på äl pinnen 3 dagar i rad nu. Den börjar blekna men inte så som den brukar. Det gör mig bara mer nervös

ÄL test kan ju visa utslag hela månaden för vissa vad jag förstår men det kan även reagera när mens är på ingång och graviditet. Håller tummarna för det sistnämnda :):) när tänker du testa dig?
  • Mandypandy90
    Thorax skrev 2016-10-24 22:54:24 följande:
    Det är 13-15 dagar kvar till mens så det är tyvärr ingen graviditet än :/ tänkte testa på bim som borde komma som tidigast den 1/11

Har testat med äl innan från och till och då har den inte gett utslag såhär länge :/
    Kåtisroinen skrev 2016-10-24 19:34:48 följande:

Haha så jäkla skönt att det inte bara är jag xD

Hahaha bra att man inte är ensam med knäppa "tvångssyndrom"
    Men om du har BIM tidigast 1/11 så är det ju bara 8 dagar kvar till beräknad mens? Eller hur menar du? :)
  • Mandypandy90

Räknas detta som ett positivt ÄL test??

• Mandypandy90
    Mila skrev 2016-10-27 22:19:49 följande:
    Testet är inte färdigt eftersom det är färgränder fortfarande. Låt det ligga en stund :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Tack för svar! Tog denna bilden nu. Dock en bra stund efter att jag testade. vad tror du?
  • Mandypandy90
    Skoovde skrev 2016-10-27 22:34:27 följande:

Kan jag ha missat Äl??? Känner alltid av min äl o känns som den kommer komma inom kort. MEN dessa test visar nått heeeelt annat... Inte tusan kan jag redan ha haft äl när jag fick min mens den 13e?. Har alltid en 30dagars cykel.. Kan mitt MF förra månaden ställt till de såhär konstigt? Har ingen äl sekret eller nått därför tvivlar jag starkt på denna månaden :(..

Jag tror du ska fortsätta testa i några dagar. Förra veckan(1v innan ÄL) testade jag med ÄL test och fick svag stegring, sen försvann det och nu får jag fullt utslag så håll ut några dagar och fortsätt testa. Och ligga ;). Det kanske bara blev förskjutet av ditt MF. Lycka till! :)
  • Mandypandy90
    Mila skrev 2016-10-28 08:48:59 följande:
    Nej det är inte positivt :( testa idag efter lunch eller i eftermiddag. Ser ju verkligem ut som att det är på g :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Tack för svar! :) Jag testade först vid 18 igår och vid 22 och då hade det ökat ganska mycket. Om det sänks idag kan det då vara så att jag missat stegringen som kanske var ännu senare igår kväll? :)
  • Mandypandy90
    Nykär15 skrev 2016-10-28 09:39:53 följande:

Så kan det vara, kan vart som starkast i natt. 

Jag är ju rädd jag missade min topp och att ÄL varit, men svårt veta så jag fortsätter ha lite koll kommande dagar med, fortsätter det gå neråt så missade jag helt enkelt toppen. Jag har alltid rätt snabb ÄL så sällan jag lyckas få helt fullt utslag, den kommer bara under några timmar, så kan ha varit natten mellan 26-27 eller igår fm. Jag testade först på kvällen igår. 

Jag lyckas sällan pricka fullt utslag jag med. Men Testade precis och nu var det ännu starkare så har förmodligen ÄL i helgen då? Får bli en helg hemma helt enkelt.. haha :) Men vad kul att vi verkar ha BIM nästan samtidigt då! Kul att följas åt :)
Svar på tråden BIM november 2016