Inlägg från: Mandypandy90 |Visa alla inlägg
  • Mandypandy90

BIM november 2016

Detta är dagens ÄL tester. Om vi nu utgår från att den i mitten(tagen 10.00 idag) är så nära fullt utslag som jag kan få. När sker då ÄL? Ikväll eller imorgon? Tacksam för hjälp!:):)

• Mandypandy90
    Mila skrev 2016-10-28 16:04:52 följande:
    Det sista är inte klart. Du måste vänta tills ränderna är borta innan du har resultat.

När det är positivt släpper ägget cs 12-72 timmar erfter
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Nej jag förstod det men kunde se redan innan att det var svagare än det innan så antar att jag missade den stegringen men borde ändå sexa på hela helgen nu då helt enkelt.. :):) Tack för svar! :)
  • Mandypandy90
    Sofie1986 skrev 2016-10-28 15:16:18 följande:

Kan någon mer se det?

Testat 2 olika nu! Åhhh blir så nojjig

Jag ser också!! Vågar nästan säga grattis men testa imorgon bitti igen :):)
  • Mandypandy90

Sofie! Stort grattis!! Många här som är avis på dig nu.. inkl. Jag :D så härligt! Själv har man precis haft ÄL och sexat på som bara den så nu inväntar vi spänt BIM! :) någon mer som precis haft ÄL och inväntar BIM? :)

• Mandypandy90
    Kåtisroinen skrev 2016-10-30 11:18:45 följande:
    Nästan :P ÄL imorgon, åker iväg ikväll så en liten mysstund innan jag åker idag :) men det känns redan som att jag väntar på BIM :P 13/11. Två veckor som känns som en eeevighet :P
    Ja verkligen!! Längsta veckorna någonsin! Håller tummarna för alla! :D
  • Mandypandy90
    Kåtisroinen skrev 2016-10-31 08:16:18 följande:

Vad gör ni för att inte konstant gå runt o tänka på "...tänk om det blir något denna gången", "var det ett symptom jag kände där?", "det måste bara bli något nu!", "det är ju en EVIGHET till BIM!!" o alla andra liknande tankar som far runt i huvudet konstant såhär i väntan på BIM? Jag har ÄL idag eller imorgon, men eftersom vi bara ses på helgerna så gjorde vi vår sista ansträngning igårkväll. Nu kan jag inte göra mer liksom.

Vill bara släppa det i två veckor liksom. Men HUR?! Detta är vårt första försök, så jag lägger verkligen inte allt hopp på denna gången liksom. Bara det faktum att vi har börjat gör mig så lugn i kroppen. Men man vill ju bara veta :P varje gång jag känner något (som garanterat bara är gas än så länge) så kommer tanken där, blixtsnabb är den o oavsett hur snabbt jag slår bort tanken så har jag ändå hunnit tänka den.

Tror jag ska sätta mig o puzzla ikväll. Borde vara en bra avkoppling. Virka o sticka är också bra. Så tror jag det får bli. Börja planera nyårsfesten kanske? Det blir nog bra :) hur gör ni för att tänka på annat? För att inte bli tokiga? :P

Man får försöka tänka på att det ändå är spännande och kul att känna sådan förväntan. Jag känner precis som dig att man bara vill veta nu nu nu men man får försöka att njuta av denna spännande tid i livet istället. Hitta på saker och tänka på att stressa ner och ta hand om sig själv . Så gör jag iaf! :)
  • Mandypandy90
    FrökenE1985 skrev 2016-10-31 17:11:00 följande:
    Hade ett i somras också. Då tänkte jag inte så mycket på att det var ett mf. Plussade svagt då också, men tänkte att det var väl spökstreck. Men nu när det blev exakt samma sak igen så inser jag att det faktiskt var ett mf. Är dock glad att dom varit så tidiga så kroppen har inte verkat ha några problem att ta hand om det. Händer det igen får jag kontakta en gynekolog och ta reda på varför det sker, trots att jag tydligen har lätt för att bli gravid. Och det är ju ändå skönt att veta.

Håller tummarna för att flytningarna är ett tidigt tecken för dig.
    Testa att köra med progesterall. En kräm som skall hjälpa om kroppen har svårt att behålla ägget. Googla och läs om den! Jag har precis börjat smörja! :) Den har tydligen hjälpt väldigt många vid återkommande missfall! :)
  • Mandypandy90

Nu precis när jag var på toan så hade jag en liten flytning i trosan som var rosa.. är på ÄL+3 så det är ju inte mensen som är på g.... vad kan detta vara?? Aldrig varit med om det tidigare...

• Mandypandy90

Kan tillägga att jag har haft molvärk till och från sedan ÄL.. som svag mensvärk typ

• Mandypandy90
    TheKlister1990 skrev 2016-11-01 18:35:26 följande:
    Kan komma en liten blödning när ägget släpper :)
    Men ägget släppte ju i fredags eller lördags .. borde vara lite för sent nu.. så konstigt..
Svar på tråden BIM november 2016