BIM november 2016
Testa att köra med progesterall. En kräm som skall hjälpa om kroppen har svårt att behålla ägget. Googla och läs om den! Jag har precis börjat smörja! :) Den har tydligen hjälpt väldigt många vid återkommande missfall! :)
Testa att köra med progesterall. En kräm som skall hjälpa om kroppen har svårt att behålla ägget. Googla och läs om den! Jag har precis börjat smörja! :) Den har tydligen hjälpt väldigt många vid återkommande missfall! :)
Ok! Hoppas på ett plus nu då och att bebis vill stanna. Har du barn sen tidigare? Jag hade också mf i somras, MA i v.9, men fostret hade dött i v. 5.
Tack! :) Hoppas verkligen att jag får en lyckad graviditet snart!
Nä, ingen idé. Men du verkar ju iaf inte ha problem att bli gravid och det är ju positivt. :)
Ja, det har varit extremt tungt. Men nu börjar jag se positivt igen. Blev gravid på första försöket då, så förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid denna gång heller, men man vet ju aldrig, man önskar det fanns nån garanti. Vill börja känna symtom, men hade inga symtom den graviditeten heller förutom att jag nös ovanligt mycket. :p Så jag har liksom inte så mycket att jämföra med.
Det är ett rätt roligt tecken! :) Ja, du är väldigt fertil, nåt annat kan man inte påstå. Och förhoppningsvis har du rätt om dina tidiga symtom nu och får ett nytt plus. Jag håller tummarna för oss båda! :)
Tänkte våga testa imorgon med CB plus eller early, då bim-4
Men jag är så sjukt trött, kraftig mensvärk varje kväll, knottriga gårdar, tjocka flytningar, snabba humörsvängningar, kissnödig mer ofta, hungrig. Är det inget denna månad så måste jag vara skenis i så fall
Oj du verkar säker, spännande se om du har rätt sen! Har BIM dagen efter dig, 10/11 (bf för vårt första missfall så hoppas såklart på ett plus som gör dagen gladare...)
Känner bara lite molvärk, men kan jag göra ändå mellan äl och mens så tar inte det för nåt alls. De gånger jag fått plus har jag runt denna tiden känt mig sjuk, illamående och yr just på denna dagen som brukar vara den ägget fäst har det senare visat sig. Känner inte alls så nu så tror inte det lyckats...
Ja visst är det spännande? Jag skriver med ner allt i en app och har haft exakt samma känsla på ÄL+4-5 båda gångerna jag vart gravid i år. men känner tyvärr inte så nu så är rätt säker på att det inte blivit nåt..men hoppas såklart jag har fel.
Vi sa att vi inte ska ha en BIM-lista i tråden just för att det blir så otroligt långa och många inlägg då så den får vara i en helt separat tråd som kanske går länka till i TS trådstart.
Bim den 6/11 (listan stämmer inte då jag förvirrade till det)
Är det ett spökatreck eller riktigt tror ni?
Tog imorse på bim-4
Spännande! När har du bim? :)
Min temp dippade en aning idag, hade ont igår! Hoppas det tagit sig denna månad!
Åh vad roligt! Jag har också bim 9/11 :) Kul att följas åt!