Inlägg från: FrökenE1985 |Visa alla inlägg
  • FrökenE1985

BIM november 2016

Thorax skrev 2016-11-01 18:13:37 följande:

Är spökstreck annan färg?

Jag är verkligen helt oinsatt i detta märker jag :PJag vågar inte säga tack än haha, sååå pessimistisk men på er låter det ju lovande ändå :)Som jag då, jag vågar inte tro nåt, det lär ju släppa i vecka 20 eller så haha, jag brukar vara en optimist men just nu är allt mitt tänkande pessimistisktJag ska testa det imorgon på bim -3 då ska det vara 99% säkert med dom stod det.

Jag är inte heller nån expert men är det "spökstreck" så brukar det vara svagare och mer gråaktigt som jag förstått det. På ditt test var det tydligt, även på bild.
  • FrökenE1985
    Thorax skrev 2016-11-02 10:16:43 följande:

CB early imorse som även den visade plus med 99% säkerhet på bim-3

Så nu vågar jag tro på det också, blir till att berätta för mannen så fort han vaknat

En envis parvel måste det vara. Eller så måste jag gjort nåt riktigt bra med karman

Brukar ha Äl på dag 13, vi sexade på dag 15 för första gången på 1 år och då en enda gång efter försökt i 2 år innan dess (sen uppehåll dvs) . Jag ska dessutom inte ha så lätt för att bli gravid pga återkommande cystor. Vad är oddsen liksom. Min pessimistiska skeptism över denna lilla är inte så konstig.

Dags att inhandla trisslotter i helgen

Grattis! Plötsligt händer det. Åh vilken härlig reaktion från din karl också!
  • FrökenE1985
    Nykär15 skrev 2016-11-02 15:59:38 följande:

Enligt VUL igår på första besöket för missfallsutredning såg hon att jag inte hade släppt ägg denna gång, så hoppar ur tråden och siktar på december.

Har fått en hel drös mediciner nu både för att släppa ägg och hjälpa en ev graviditet stanna kvar så det känns jätteskönt! Så knäppt nog längtar jag efter mens nu så vi kan dra igång!

Vad trist, men skönt att få lite svar antar jag. Och framförallt, skönt att få hjälp så ni kan fortsätta försöka! Hoppas medicinerna fungerar som de ska så att du ägglossar snart, och att det går fort för er sen.

Lycka till!
  • FrökenE1985
    Pinkclear skrev 2016-11-03 06:46:51 följande:

Hoppar in här om de är okej !:)

Har bim idag tror jag. Hade senare äl denna månad än jag brukar men idag är ja 14 dagar efter äl. Jag brukar egentligen få min mens på 11 dagar efter äl. Men idag är iaf 14 dagar och bim då antar jag :) någon annan som tempar ? Hur ser min karta ut tkr ni? Får doxk inte med hela mem början är kanske inte så relevant :)

Jag mår illa av och på.

Törstig som bara den idag.

Upplever att min puls går upp enormt när jag tränar. Klarar knappt ac att träna som ja brukar utan att hjärtat hoppar ur tröjan.

Har haft molnande värk av å på. Inte så mkt men trott att mensen ska komma stundtals.

Ont i bröstvårtorna. Ibland mer ibland mindre. Ibland hela vårtgården.

Jag är rädd att jag är skengravid haha. Eller att detta bara är symptom på att mensen ska komma. Vågar ej testa. Är på sjätte försöket nu.

Din tempkurva ser riktigt lovande ut. Håller tummarna!
  • FrökenE1985
    kvinna29årskåne skrev 2016-11-03 13:58:11 följande:

Eftersom mensen kom två veckor försenat denna månaden är det svårt att veta när jag har äl respektive bim nästa månad. Funderar på ältest. Finns det någon som kan rekommendera något bra ältest?

Jag har provat lite olika. Men är mest nöjd med cb digitala och billiga-testers äl-test. Hoppas du hittar din äl och att ni lyckas denna gång.
  • FrökenE1985

Bim -2 här. Pendlar mellan att känna mig aspreggo och bara allmänt pms:ig. Har självklart hunnit testa men såklart negativt. Bara hålla tummarna att tant röd flytt sin kos.

• FrökenE1985
    Kåtisroinen skrev 2016-11-07 18:17:11 följande:

Haha det där med att pendla mellan aspreggo o pmsbitch känner jag verkligen igen! Haha! :D

Helt galet denna gång. Blir typ arg för minsta lilla. Pendlade från gråtmild till arg för att sedan skratta åt mina egna pendlingar inom loppet av 2 minuter idag. Hahaha
  • FrökenE1985
    Anonym (Lkj) skrev 2016-11-07 19:23:25 följande:

håller med känner samma

Hoppas det är bra tecken.
  • FrökenE1985
    waattos skrev 2016-11-07 23:34:59 följande:

Samma för mig :D Hahaha!! BIM -2

Härligt! Bim -1 nu och min temp höjdes ytterligare i morse.
Svar på tråden BIM november 2016