• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • annelielind
    AM78 skrev 2016-11-04 19:38:20 följande:

Hej jag har plussat i förrgår och skulle gärna vara med. Även i fb gruppen. Till vem skickar man förfrågan?

Jag undrar samma sak. Har inte fått nåt vettigt svar på den frågan ännu :).
  • Mirakler

Hej. Jag har nu plussat i 3dagar. Ganska svagt alla. Testade idag med cb digitalt och det visade gravid 1-2. Har ett missfall sedan tidigare (maj 2016) är så rädd det skall hända igen.. kan man göra något för att undvika?

• annelielind
    Mirakler skrev 2016-11-05 06:48:14 följande:

Hej. Jag har nu plussat i 3dagar. Ganska svagt alla. Testade idag med cb digitalt och det visade gravid 1-2. Har ett missfall sedan tidigare (maj 2016) är så rädd det skall hända igen.. kan man göra något för att undvika?

Hej. Tyvärr finns det ju inget man kan göra åt ett missfall. Hålla sig borta från alkohol droger och nikotin är ju de enda man kan göra. Jag har själv fått 1 missfall och 1 MA. Man kan bara hoppas att allt går vägen. Är själv lite orolig nu. Är gravid och var inne på ett tidigt ultraljud i torsdags. Enligt sista mens ska jag vara i vecka 6+4 eller nåt men fostret va inte så stort. Ägglossning å sista mens stämmer dock inte överrens denna gången för enligt Ägglossning så ska jag vara i vecka 6+0 idag. Ska in igen på onsdag för att kolla hur det ser ut. Detta blir isåfall mitt 7 barn.... önskar dig lycka till
  • Mirakler

Tack. Jag hoppas verkligen att det går vägen nu. Lycka till du också. Är det annars vanligt med "menssmärtor" ? :)

• annelielind
    Mirakler skrev 2016-11-05 07:04:43 följande:

Tack. Jag hoppas verkligen att det går vägen nu. Lycka till du också. Är det annars vanligt med "menssmärtor" ? :)

Det kan ju kännas lite som menssmärtor när livmodern växer. Tror du kan vara lugn så länge du inte har jätte ont eller blöder
  • Thorax
    Mirakler skrev 2016-11-05 07:18:12 följande:

Man blir ju bara så orolig för minsta lilla... :)

Man blir ju det, skulle ha bim imorgon, plussat starkt flera dagar nu men sitter fortfarande och väntar på mensen haha

Alltså huvudet är så galet naivt ibland så finns inte :D
  • josefinekn
    Hej! Om ni skickar PM till mig här med länk till er facebookprofil så skickar jag vänförfrågan till er och lägger till er i gruppen :)
  • annelielind
    josefinekn skrev 2016-11-05 09:56:35 följande:

Hej! Om ni skickar PM till mig här med länk till er facebookprofil så skickar jag vänförfrågan till er och lägger till er i gruppen :)

Har skickat till dig nu :)
  • KarinJohansson87

Hej hej! Vi plussade i dagarna! BF 14:e juli! Jag är också i chock och tror inte riktigt att det kan va sant! (Slutade med p-piller förra månaden så hann inte ens få mens mellan (förutom p-piller mensem som kom direkt efter!)

Igår kände jag som en kramp/värk bakom blygdbenet som gick ner o ljumskarna, ska man bli orolig eller har ni också märkt av nåt sånt?

Svar på tråden BF JULI 2017