smurfen 11 skrev 2017-01-08 12:00:44 följande:
Sett på en utländsk sida om ivf när du är 41, så betyder det att vid 3 ägg är chansen över 60 % att det finns ett bra ägg. Och med debn behandlingen att " få igång " ägget så hoppas vi på det bästa! Jo det är klart man blir besviken när man förväntat sig fler! Vore konstigt om du inte reagerade !
Ja det är ju så att man kommer till en gräns innan man känner att det är dags för nästa steg. Ni kör igång med ÄD annars menar du? Men hoppet finns fortfarande :)
Jag jobbar som trafiklärare. Kan vara hur bra som helst i perioder, men inget man blir rik på, dessutom finns det ibland elever som ger en huvudvärk...och handledare, hoppas nu inte nån av er håller på ta körkort ;) Inget illa ment, inget yrke är ju perfekt, men känner det är dags sadla om.
ojdå! et var ändå ganska stora chanser? Sambon är också hoppfull han tror på detta. Jag försöker att inte sätta alldeles för mycket hopp så blir man inte besviken, bara lite :) Nu har jag redan börjat luska i ÄD utomlands och då kom över information om Spanien som verkar ha en av de bästa "sucess rates" i Europa... Jaja vi får se. Nu ligger de små äggen och gottar sig och hoppas hoppas att nån blir ett vinnarägg!
Jaha, oj intressant yrke har aldrig känt någon som jobbat som det. Såg att du vill sadla om, det är ju aldrig försent. Jag är själv lärare i gymnasiet och det är ett otrolig stressigt yrke, men nu jobbar jag lite mindre än 75% ca 72-73 och det är jag tacksam för!
Det är aldrig försent att sadla om! Har tänkt att jag skulle utbilda mig vidare och jobba med personer med fuktionshinder, har alltid tyckt det verkar vara en utmaning och jobbat med det under studenttiden... Så om du vill sadla om: do it! Aldrig för sent som sagt :)
Maran73 skrev 2017-01-08 12:35:40 följande:
Hej! Skönt att det känns lite bättre!