Haiduchi skrev 2016-11-22 18:23:41 följande:
Nu är man i vecka 8+1 och både igår och idag så mådde jag riktigt bra, visst känner av mina fogar liite men mycket mindre än vad jag var beredd på.
Men.... jag fryser!!! Konstant!!!! Mycket!!!!
Sitter med minst en filt på mig, men huttrar ändå. Nu har dottern bäddat in mig i två filtar, ett lager kuddar och hon sitter i mitt knä. Men jag små huttrar ändå.
Fy, "någon mer som lider av extrem frys?
Nu är jag En frusen person av mig sen innan med men detta är drygt och känns extremt.
Fast av vad jag förstår på er andra så är jag nog glad att frysa istället för att må illa. Knappt mått illa alls.
Vi får alla kämpa på med våra olika gravid krämpor.
Snart smäller väl foglossningen till ordentligt med så får njuta så länge det går.
:)
Jag! Jag! Jaaaag!!
Jag fryser verkligen HELA tiden. Alla tycker att jag är knäpp som har på mig så mycket kläder och när jag är hemma sätter jag även på mig morgonrocken och går runt insvept i en filt men fryser ändå.
Jag fryser så mycket att det gör ännu mera ont i bröstvårtorna. Så himla jobbigt...
Jag fryser väldigt lätt annars också men med graviditeten har det blivit värre. Min enda sköna stund är i bilen när jag kan smälla på rumpvärme och ha 25 grader varmt hahah.