Inlägg från: GrönaDruvan |Visa alla inlägg
  • GrönaDruvan

BF JULI 2017

Då kom dagen man fasat för....
    Blodiga flytningar...
    Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.
    Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu

• GrönaDruvan
    Haiduchi skrev 2016-11-11 09:10:09 följande:
    Är du helt säker??!? Gör det ont???

Hoppas verkligen inte det är missfall utan allt är som det ska....

Gud så tråkigt....
    Säker är jag ju inte än..men de andra missfallen började såhär.
    Kände redan igår att helt plötsligt försvann illamåendet och idag gör det ont i magen på ett annat sätt. Inte super ont än, men jag tror tyvärr det skiter sig.
    Ringde precis och sa att jag blir hemma från jobbet idag. Orkar faktiskt inte gå dit, känner mig helt knäckt.
  • GrönaDruvan
    Johanna_Nr3 skrev 2016-11-11 10:33:46 följande:
    Neej! Det där jäkla blodet! Jag är ju också orolig då jag i tisdagskväll fick svagt rosa på pappret efter jag kissat. Inget mer har kommit efter det men det är svårt att inte tänka missfall när man haft tre stycken tidigare i år.

Jag håller tummarna hårt för oss båda!

Kram!
    Vi hoppas!!! Nu är det både din och min tur!!!
  • GrönaDruvan
    Haiduchi skrev 2016-11-11 12:03:32 följande:
    Det gick super! Ett litet embryo på rätt plats i livmodern, 6 mm långt så alldeles rätt stl för min vecka, nästan exakt på dagen.

Och ett hjärta med :)

Var så lättad att jag nästan grät!
    Åh vad härligt!!
  • GrönaDruvan

Vet inte vad jag ska tro...innerst inne vet jag väl nästan säkert att det är missfall på g, eftersom de börjat såhär innan, men blir ändå något osäker nu..
    Fick ju rosa på pappret varje toabesök igår och både rött och brunt blod när jag "tryckte" upp pappret. Inget blod som rann och så...
    Förväntade mig värsta forsen imorse när jag vaknade, men idag har det inte ens kommit rosa på pappret...än...
    Har ganska ont i magen, men om det är normalt eller inte vet jag ej..
    Dock mår jag illa igen och bröstvårtorna är fortfarande ömma. Tror ni det finns hopp ändå?

• GrönaDruvan

Jag vet att man aldrig kan vara säker, men det tänds alltid ett litet hopp ändå när man slutat blöda.
    Man får leva på hoppet!
    Har ju vul inbokat nästa tisdag, så får väl gott vänta. Antingen börjar jag blöda mer, eller så är allt bra. Kommer dock vara nervös om man inte blöder mer, för den lilla ärtan kan ju dött ändå.
    Mitt första missfall blödde jag såhär runt vecka 5, sen började jag inte blöda förräns vecka 9 igen..då fanns typ inget foster, så troligtvis dog det ju redan där i vecka 5...

• GrönaDruvan

Jag går gärna med i Facebook gruppen efter vecka 12 om allt skulle gå bra.. Vill inte riskera att någon jag känner ser.

• GrönaDruvan
    Haiduchi skrev 2016-11-13 19:53:09 följande:

Hur är det med alla?

Just nu sitter jag med illamående. Det är typ det varvat med väldigt mycket växtvärk som huvudsymptomen är just nu. Virrig ör jag lite sen innan, haha

Jag mår rätt bra. Mest orolig.
    Mår illa hela dagarna. Inte så superfarligt, men hela tiden så att jag vill äta och kan känna avsmak för vissa saker.
    Somnar varje kväll framför tvn...
    Ömma bröstvårtor...
    Inget mer blod sen i fredags och 2 veckor kvar till vul..
  • GrönaDruvan
    Beebii skrev 2016-11-14 13:34:30 följande:
    Usch fy...mera blod idag och akut illamående! Somnade en stund på soffan och skulle gå på toa efteråt. Nu på jobbet och hoppas att det inte blir mer! Fan fan fan var ju så här för ett år sedan när jag fick missfall. Jag orkar bara inte...ska det vara så svårt att få vara glad ett tag då...
    Håller tummarna att det inte är någon fara!!
Svar på tråden BF JULI 2017