BF JULI 2017
Då kom dagen man fasat för....
Blodiga flytningar...
Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.
Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu
Då kom dagen man fasat för....
Blodiga flytningar...
Tänkte redan igår när illamåendet försvann att nu skiter det sig, och känns ju som jag hade rätt.
Vad ska det annars vara...börjar ju bli van att få missfall nu
Hur går det för dig?
Vet inte vad jag ska tro...innerst inne vet jag väl nästan säkert att det är missfall på g, eftersom de börjat såhär innan, men blir ändå något osäker nu..
Fick ju rosa på pappret varje toabesök igår och både rött och brunt blod när jag "tryckte" upp pappret. Inget blod som rann och så...
Förväntade mig värsta forsen imorse när jag vaknade, men idag har det inte ens kommit rosa på pappret...än...
Har ganska ont i magen, men om det är normalt eller inte vet jag ej..
Dock mår jag illa igen och bröstvårtorna är fortfarande ömma. Tror ni det finns hopp ändå?
Jag vet att man aldrig kan vara säker, men det tänds alltid ett litet hopp ändå när man slutat blöda.
Man får leva på hoppet!
Har ju vul inbokat nästa tisdag, så får väl gott vänta. Antingen börjar jag blöda mer, eller så är allt bra. Kommer dock vara nervös om man inte blöder mer, för den lilla ärtan kan ju dött ändå.
Mitt första missfall blödde jag såhär runt vecka 5, sen började jag inte blöda förräns vecka 9 igen..då fanns typ inget foster, så troligtvis dog det ju redan där i vecka 5...
Jag går gärna med i Facebook gruppen efter vecka 12 om allt skulle gå bra.. Vill inte riskera att någon jag känner ser.
Hur är det med alla?
Just nu sitter jag med illamående. Det är typ det varvat med väldigt mycket växtvärk som huvudsymptomen är just nu. Virrig ör jag lite sen innan, haha