BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Är det några fler här som måste vänta till vecka 18-20 med det första ultraljudet? Känns som en evighet dit :(
Ja, om det inte uppstår några problem så som blödningar osv så måste vi tyvärr vänta. De är jättehårda med sånt i mitt landsting tydligen :(
Ja, om det inte uppstår några problem så som blödningar osv så måste vi tyvärr vänta. De är jättehårda med sånt i mitt landsting tydligen :(
Jag har är en undran, var på hälsosamtal idag hos bm. Har inskrivning 2/1. Då ska jag ha bestämt mig ang KUB.
Hur gör ni andra? :)
Är det några fler här som måste vänta till vecka 18-20 med det första ultraljudet? Känns som en evighet dit :(
Har noll symtom kvar :/ ingen som helst blödning dock och ultraljud på onsdag, en evighet kvar...
Har varit borta ett tagit då appen bara strular.
Mår dåligt :( illa men tack vare lergigagen kan jag åtminstone fingera lite. Är hungrig som bara den men bar ingen lust att äta. Dricker mest hela tiden.
Är extremt trött :( har hypotetros och behandlas med levaxin och värdena är bra men det är ändå olidligt.
Gick in i vecka 8 idag :)
Vul på måndag pga min endometrios och att vi förlorat ett barn tidigare.
Till er som vill ha ett tidigt vul. Boka ett privat. Det hade jag gjort.