Lilly2013 skrev 2017-03-08 11:26:38 följande:
Hallå!
Vi får se vad de säger när alla provsvar kommit hur vi gör. Svårt att ge upp mina egna ägg om det finns en chans.
Jag har alltid ätit omega 3 men aldrig märkt nått sånt. Men det är säkert olika från person till person.
Men jag har inte ätit extra E och C vitamin innan så det blev ju lite till att fylla på med sen besöket.
Jag har inte fått så mycket svar på prover och så ännu, väntar på de vi tog i Sverige får väl de i veckan hoppas jag.
Har du varit på ul denna vecka. Håller tummarna att allt ser fint ut.
Tinar de 2 i taget nu då?? Jag funderar mycket på de hör med att sätta in ett eller två.
Måste säga att de var fantastiskt trevliga och att kliniken var jätte fin i Gdynia. Läkaren var lite kort och stressig men ville ju ändå utreda oss extra.
IL droppet tar jag hemma. Har tagit ungefär 1 gång i månaden sen i somras och det tyckte de att jag skulle fortsätta ned.
Vilka mediciner har du fått??
Progynon har jag ätit vid ivf och insemination fast inte innan utan med start vid ET. Kanske ska ta de innan lite.. 1st 3 ggr per dag har jag tagit. Har du fått prednisilon oxå??
Hoppas allt går bra..
Jag förstår dig. Jag gjorde min sista IVF på egna ägg för bara ett år sedan. Men det blev så dåligt resultat, så då kändes det ok att gå vidare med äggdonation.
Var på UL idag och slemhinnan var fin och tjock. Så ska ner nästa vecka för insättning. Kliniken frågar alltid om vi vill sätta in 1 eller 2 embryon. Även denna gång, Så bara hålla tummarna att upptiningen går bra. Är väldigt nöjd med Invimed, Håller med dig att läkarna är lite korta och känns stressade men tror lite att det beror på engelskan. Min läkare pratar inte så mycket :)
Vi har har valt Warszawa då det finns direktflyg från Arlanda dit. Men flygbiljetterna är så dyra.
Jag äter Progynon, 3ggr/dag, Prednisolon 5mg/dag, D-vitamin och Folsyra.
From 2 dagar insättning har jag tagit Lutinus. Sen på själva insättningsdagen Klexane.
Min gynekolog hemma tycker att jag ska ta Trombyl också, så får se om läkaren nere på kliniken tycker det.
Trevlig helg1
/A