Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Ja. Jo jag förstår och vet själv att symtom för kommande mens och graviditet kan vara precis samma.
Men menade mer om någon visste HUR tidigt man faktiskt kan känna av symtom oå graviditet? För får man symtom ÄL+5 och sen visar det sig att man är gravid- då vad det väl gravsymtom? Eller man kanske inbillade sig. det är så himla svårt att veta.
Angående symptom. Jag blev illamående ca 1 vecka efter ÄL. Upplevde också lite yrsel. Men mycket svagt så jag var säker på att de var magkatarr.
Efter de försvann alkoholsuget på helgen. Brösten började ömma. Fast inte mer eller annorlunda än när mensen kommer.
Fick en finne på halsen. De har aldrig hänt innan.
De var nog det.
Oj va det har hänt mkt här inne på några dagar :D
Har lite funderingar... om jag har rätt så har jag ÄL på tisd 13/12. Men i lördags var det 2 blodstimmor i flytningarna på pappret. Kan det då ha varit minÄL? Har aldrig haft några strimmor förut vad jag vet?
Nu analyserar man ju allt, som ni vet ;)
Jag ska till bm och så ska dom kolla med VUL , jag har i helgen haft enormt med flytningar så de blivit pöl i trosorna.. inte jätte trevlig känsla när de känns som typ " mens" som rinner men har bara varit flytningar ... har ännu inte fått de där starka positiva . Bm trodde jag var absolut gravid men man får väl se . Någon som vet annars varför man får så mycket flytningar ? Har haft " mensvärk" utan mens nu i 1 vecka å de driver mig till vansinne samt huvudvärk varje dag. Tröttheten ska vi inte snacka om ... somnade i fotöljen framför tvn bara pang bom ???? Brukar inte riktigt hända så .
Jag ska till bm och så ska dom kolla med VUL , jag har i helgen haft enormt med flytningar så de blivit pöl i trosorna.. inte jätte trevlig känsla när de känns som typ " mens" som rinner men har bara varit flytningar ... har ännu inte fått de där starka positiva . Bm trodde jag var absolut gravid men man får väl se . Någon som vet annars varför man får så mycket flytningar ? Har haft " mensvärk" utan mens nu i 1 vecka å de driver mig till vansinne samt huvudvärk varje dag. Tröttheten ska vi inte snacka om ... somnade i fotöljen framför tvn bara pang bom ???? Brukar inte riktigt hända så .