• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Birdiz
    B B B skrev 2017-01-05 12:07:51 följande:

Ett tag sedan jag var inne men idag så fick vi vårt plus! Åh! Är så glad!

Stort Grattis !!!! :)
  • FrökenE1985

GRATTIS!!!
  • MissMf

Grattis!! :)
  • cclaras

Tog i morse ett tidigt graviditetstest som mäter 10, som var negativt. Tog nyss ett ÄL-test som visade starkt positivt. Någon som varit med om liknande? Finns det fortfarande chans att jag är gravid? :(

• MissMf
    cclaras skrev 2017-01-05 12:35:13 följande:

Tog i morse ett tidigt graviditetstest som mäter 10, som var negativt. Tog nyss ett ÄL-test som visade starkt positivt. Någon som varit med om liknande? Finns det fortfarande chans att jag är gravid? :(

Hur långt efter äl är du/ när är bim?
  • cclaras
    MissMf skrev 2017-01-05 12:45:33 följande:

Hur långt efter äl är du/ när är bim?

BIM är den 10-11/1
  • Virvlande89

Jahopp. 3 dagar till bim och båda har varit jättesjuka under min äl. :P vi lyckades få till ett samlag, men han kunde inte komma, så det blir nog inget denna gång. Något jag lagt märke till är att jag har haft ömma bröst i en hel vecka nu, vilket är ovanligt (och jobbigt som fan), men det kan ju vara en massa andra orsaker till det.

GRATTIS till alla som plussat! Jättekul att se! :) jag får hoppas på nästa.

• Solan444

Grattis till er alla som fått plus också!! Önskar all lycka till till er som fortf. väntar o hoppas på det bästa! Jag köpte för säkerhets skull ett test på apoteket idag o det visade positivt också, fast svagt trots bim, så nu blir de en bebis i september om allt går som det ska

• Tosson

Grattis till alla som plussat! ^^

6 dagar till BIM och molvärken och ömma bröst fortsätter. Har också en liten känsla om man säger så att jag faktiskt Kan vara gravid. Solklara symptom som nästan alla som försöker har alltså ;) Svårt att veta om det är något eller om det bara är pms, och jobbigt att vänta med att testa. Har dock bara ett test och svårt att få tag i fler, så det är bara att hålla ut..

• Silfra

Grattis till alla plus!! :)

Idag är det bim+5 och inte ett tecken på mens. Idag tyckte jag att visa saker börjat lukta starkt och vissa saker smakat konstigt. Åt lite av min favvochoklad förut och det var inte ens gott... skumt ;)

Under förra graviditeten vet jag att jag kände extremt mkt lukter, kunde knappt gå på Ica för alla människor stank svett och äcklig parfym ;P

Svar på tråden BIM 1-15 januari