BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!
Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!
Här kom tant röd idag på bim - 1 istället.. Så får hoppa över i bim februari då :) bättre lycka nästa gång.
Grattis alla i denna tråd till era plus! :)
... Och där kom mensen 2 dagar för tidigt :( Hoppar över till februaritråden då och kör vidare bara.
Nu har jag fått små blödningar lite då och då. Ibland med en dag emellan. Är på bim+2 idag. Jag har inga gravtest hemma men hade äl-test. Och då jag hört att ÄL-test kunnat visa positivt vid grav så var jag tvungen att testa och jag tycker det visar rätt positivt. Vad tycker ni? Tog alltså ÄL-test VID ÄL och jag brukar ha regelbundna cyklar så har ej ägglossning.
Vet att man kanske inte "bör" göra detta och jag ska be sambon köpa hem ett gravtest efter jobbet. Men undrar lite vad ni tror? Någon som testat positivt med ÄL-test vid grav?
Nä, tokblankt och två dagar till BIM.. jag tror det är kört! 1 gång kvar att föröka nu då :(
Hur går det för dig?
Ingen mens och inget pos test :/ BIM idag!!
Blir galen! Vill bara veta!
Meeeen. Så stönigt. Tänkte på dig förut och kom på att jag glömt kolla om du skrivit idag.
Fortsätter hålla tummarna.
Tempen sjönk igår och nu imorse hade den dippat ytterligare ner till min basaltemp så jag räknar detta försök som kört. Usch vad ledsen jag blir. Nio försök på tio månader. Att söka hjälp kommer närmare och närmare. Någon som har solskenshistorier av några som lyckats runt tionde-tolfte försöket utan att få hjälp?
Bim idag. Brösten ömmar nå jävulskt och jag vaknade av illamåendet idag. Tempen gick upp och jag fick ett svagt streck på Lloyd's. Nu hoppas jag bara på att det stannar. Bilden är inom och efter tid.
Här är testen fortfarande neg och jag har fått en liten blödning, så mensen kommer idag!
Funderar på hur vida jag ska orka försöka en sista gång eller om jag ska avsluta här. :(
Skulle jag bli gravid nästa gång så blir det BF på min avlidne sons födelsedag räknade jag ut och jag vet inte om jag fixar de!
Men vi får se, dag 3 ska man ta Letrozolen, så jag har några dagar att fundera nu!
Så jag lämnar tråden nu! Önskar er all lycka till ni som fortfarande väntar på era plus! Kämpa på!
Kram på er!
Okej, BIM -1 idag, neg på test. Vilket jag väntade mig då jag inte känt några symptom utan möjligtvis lite ömma bröst. Undrar dock om någon annan fått neg på BIM-1 och sedan plussat? Ska tilläggas attjag inte riktigt vet när ÄL var, fick ont och starkt plus på ÄL-test efter det att appen sa att det var så vem fasen vet. Jag är förvirrad men tänker att det spelar ingen roll, det som sker, sker!
Små blödningar i 5 dagar (aldrig hänt) o i natt o idag den värsta mensvärken i typ hela mitt liv o idag mens.fortsätter försöka inför februari :)