BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag är riktigt imponerad av er måste ja erkänna som jobbar och kämpar med illamående, trötthet och krämpor. Jag tycker det är nog tufft att bara rodda vardagen endå utan att måste åka och jobba varje dag. Försätt kämpa snart är första tiden förbi!
Ja, det hoppas man på! Trötthet är ju en sak. Krämpor och smärta med. Men det där illamåendet.. lägger lite sorti på stämningen kan man säga!
Skönt med jul snart tycker jag! Ser fram emot att få ta dagarna som de kommer.
Bra jobbat med listan!
Ja det blev verkligen ett stort gäng! Kul med lite fler skåningar också - är det första barnet för ngn av er (mer än för mig)? Ska på inskrivning imorgon, förra gången fick jag MA precis ett par dagar innan inskrivning (v11) så känns bra varje gång man passerar en milstolpe. :)
Ja det blev verkligen ett stort gäng! Kul med lite fler skåningar också - är det första barnet för ngn av er (mer än för mig)? Ska på inskrivning imorgon, förra gången fick jag MA precis ett par dagar innan inskrivning (v11) så känns bra varje gång man passerar en milstolpe. :)
Hallå tjejer! Hoppar gärna in i tråden, var med i den förra också. BF 23 juli och bor i Halmstad! :) vet inte om jag själv kunde skriva in eller om någon annan gör det?
Hallå tjejer! Hoppar gärna in i tråden, var med i den förra också. BF 23 juli och bor i Halmstad! :) vet inte om jag själv kunde skriva in eller om någon annan gör det?
Listan är nu färdig. Känns som jag känner er alla lite haha. Jag ber om ursäkt om jag har stavat fel, skrivit fel, eller glömt Någon/ Något.
Nu vart inte antalet barn och mf med då jag bara hade info om 2. Vill ni skriva in det så fyll gärna på. Låter den ligga någon dag här i tråden innan vi flyttar upp den så fler kan ansluta eller göra ändringar :)
Ha, ha, ingen aning men dagar går ju långsamt framåt ändå. 9+0 imorgon och 5 veckor av illamående så har glömt hur det känns att inte må illa. Det värsta är ändå när alla matblecken kommer tillbaka efter några timmars varmhållning och jag måste stå och skrubba dem innan jag kan stoppa dem i disken. Men snart jullov!
Å fy ja all cred till dig som står ut! Vet arbets kamraterna om läget än?