BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jaha, men kom utredningen fram till nån orsak då?
Ja, man får verkligen ta en dag i taget. Synd man inte har en egen ultraljudmaskin, haha!
Hejsan, jag hänger gärna med här! Är i V.10 (9+5) och är beräknad till 18 Juli! ????
Jag hänger åxå gärna med här! Är beräknad till 21 Juli, är i vecka 9+1! Första barnet!
Då d känns som 100 år sen sist så undrar jag vad man gör på inskrivningen. Får man tex höra hjärtljudet då?
Okej, skönt om det bara var en sån sak som orsakat det. Hur hjälper albyl minor dig?
Jag har inget denna graviditet men hade förra anfall i veckan när jag väntade sonen. Har migrän med aura.
Åt inderal fram till tredje trimestern.
Prata med din läkare.
Jag mådde extremt dåligt. Kunde knappt röra mig pga alla anfall plus att jag kräktes hela tiden.
Efter att min son föddes har jag bara haft 2 anfall och det är 2 år sedan.
Led av migrän sen jag var 12 och var 27 när sonen föddes.
Får fortfarande känningar och mindre anfall men inget som liknar det då.
Då d känns som 100 år sen sist så undrar jag vad man gör på inskrivningen. Får man tex höra hjärtljudet då?
Jag har inget denna graviditet men hade förra anfall i veckan när jag väntade sonen. Har migrän med aura.
Åt inderal fram till tredje trimestern.
Prata med din läkare.
Jag mådde extremt dåligt. Kunde knappt röra mig pga alla anfall plus att jag kräktes hela tiden.
Efter att min son föddes har jag bara haft 2 anfall och det är 2 år sedan.
Led av migrän sen jag var 12 och var 27 när sonen föddes.
Får fortfarande känningar och mindre anfall men inget som liknar det då.
Spännsnde!
Jag fick inte lyssna på hjärtljud. Fick svara på frågor, lämna blod- och urinprov.