Treansresa skrev 2017-04-09 10:44:54 följande:
Joline84 skrev 2017-04-08 23:33:52 följande:Men vad dåligt! Det måste hon ju göra. Att du inte ens får en remiss? Finns det ingen möjlighet att du kan byta bm? Jag ska dit på onsdag. Har ju redan en tid till en annan som man får prata med om det veckan efter. Är dock orolig att dem inte kommer låta mig välja snitt. Är det snitt du vill ha?
Haha
acinnaleh skrev 2017-04-09 07:02:10 följande:Jag tycker som de andra. Kräv remiss för du har rätt att åtminstone få prata krin rädslan eller byt bm. Låter ju liksom tyvärr som att det inte går att prata med henne om den.
Sätter ihop svaret så det inte blir så upprepande. Jag har funderat på det att byta bm. Men vi har bara 2 st här och dom sitter dörr i dörr:( känns så dumt på något sätt.
Jag vill inte ha snitt, utan en igångsättning med tidig eda. Fast vill ha igångsättning om jag är redo, inte innan. Hade jag velat ha snitt hade ja fått komma för att omvändas därifrån. Jag är rädd för smärtan. Gick i 5 dygn med värkar och öppen 3 cm innan dom äntligen satt dropp och tog vattnet sist. Men då jag var hemma stor del av den tiden så räknas den ej in på papper. Utan bara donm 2 dygnen jag sammanlagt avar på sjukhuset.
Har nästa tid till bm i maj så känns som en evighet innan vi kan prata om detta. I v 20 redan skulle vi skicka remiss sa hon i v 12. Nu är jag i 26:(
Jaså, men ska det vara en sån omöjlighet att få bli igångsatt? Vet lite hur du känner. Hade oregelbundna värkar ett dygn innan dem ansåg att det var igång på riktigt. Var ju redan då totalt slut.