• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Sosozo
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-02 08:11:43 följande:

Blä här står jag och har precis sminkat mig, redo att åka och se min bebis för första ggn så ringer de från ultra och bokar om tiden för någon är sjuk :( börja nästan gråta :p har längtat så mycket och idag är dessutom min födelsedag.. usch vad tråkigt

Nejjjj vad drygt! Vad fick ni för ny tid?

Grattis på födelsedagen!
  • Sosozo

Någon mer än jag som har svårt att somna på kvällarna? Jag är trött på dagarna, trött på kvällen men när jag lägger mig så ligger jag och snurrar ett par timmar minst innan jag väl sommar. Svårt att somna om efter jag varit uppe och kissat på natten med och lättväckt. Hjärnan går på högvarv.

• Sosozo
    acinnaleh skrev 2017-01-02 06:56:09 följande:

God morgon allihopa och välkommen till er som hittat tråden de senaste dagarna. Lägg gärna till er i BF-listan. Jag ber om ursäkt för spammandet ;) men det hade ramlat in konstiga tecken i listan jag citerade först. En del enter hade ersatts av & följt av nbsp och det fattade inte formuläret.

Fortsätter att känna mig proppmätt och vill inte annat än vila typ hela dagen/kvällen. Ska jobba idag för första gången sen 21/12, ska bli spännande att se hur det går. Behövde nog verkligen vara ledig. Det är nog dags att berätta där också. Fick ett öppet grattis på fb igår som jag först trodde doldes för andra om jag klickade dölj men så var det inte fick jag veta genom en annan vän som sa grattis privat. Tog bort grattiset men det är ju risk att arbetskamrater funderar och gissar också eller att fler grattis kommer ;) om de inte redan fattat eftersom jag inte druckit kaffe på typ 2 månader på jobbet eftersom jag annars dricker jättemkt sånt ;) eller reagerat på alla äpplen eftersom jag är dålig på att äta frukt ;)

Oj då, skumt. Man brukar ju passa sig med att vara den förste som grattar till sådant på fb.

Hoppas det går bra på jobbet idag!
  • Gameofthrones123
    Sosozo skrev 2017-01-02 09:28:01 följande:

Nejjjj vad drygt! Vad fick ni för ny tid?

Grattis på födelsedagen!

JA verkligen... fick en ny tid imorgon kl 14, tur att jag inte behöver vänta flera dagar iaf.
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2017-01-02 09:31:02 följande:

Någon mer än jag som har svårt att somna på kvällarna? Jag är trött på dagarna, trött på kvällen men när jag lägger mig så ligger jag och snurrar ett par timmar minst innan jag väl sommar. Svårt att somna om efter jag varit uppe och kissat på natten med och lättväckt. Hjärnan går på högvarv.

Jag sover riktigt dåligt. Är precis som du säger att man ligger och vrider o vänder. Kissar med.max3 timmars.mellanrum på natten också. Det resulterar i att jag sover på dagarna så kan vara de som gör att de blir svårare på kvällen.
  • Treansresa
    Haiduchi skrev 2017-01-01 22:59:10 följande:

Lite nere just nu, min foglossning har verkligen kommit för att stanna och imorgon blir det att ringa chef, FK, bm, sjukgymnast mm för att fixa sjukskrivning och andra hjälpmedel. Min tens går varm här just nu. På nyår hade jag den igång i fem timmar! Så fort den tog slut hade jag ont igen. Jobbar på förskola och i affär. Jobbet i affären känner jag att jag kan klara av ett tag till men inte i fsk. Ska höra med FK om man tex blir 50 % sjukskriven att jobba det på affären. Vet ni chef redan har fixat vikare till mig på fsk då vi visste att detta kunde gå snabbt. Och snabbt gick det från väldigt okej till ont konstant. Även framfogen känns och jag kan bara gå små korta steg annars gör det för ont. Kryckorna åker nog med fram snart. Går in i v 15 imorgon. På något sätt gick jag lite hopp om att kanske kunna jobba längre då jag knappt känt av fogarna alls på några veckor. Men nej. FAst visste även det var stor risk att få värre. Jaja, många serier på Netflix som jag har tänkt och sträckkolla. Bara 26 veckor kvar....

Lider verkligen med dig:( hoppas det går bra att ringa alla samtal idag. Har du ont hela tiden eller just när du gör något oxh efteråt? Min smyger igång mer oxh mer men då jag ej är så aktiv nu så har de inte smällt till rejält ännu
  • Beebii
    acinnaleh skrev 2017-01-02 06:45:27 följande:

BF-lista juli

1 Juli - KaffeOchHybris, Linköping

2 Juli - Haiduchi, Skåne

3 Juli - Newbie84, Stockholm

3 Juli - Madelia, Västmanland

4 Juli - Sosozo, Stockholm

4 Juli - Acinnaleh, Närke

7 Juli - Gröna Druvan, Halland

7 Juli - FrökenMp, Hälsingland

12 Juli - Noccis, Stockholm

12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik

14 Juli - Beebii, Uppsala

15 Juli - Treansresa, Gällivare

18 Juli - Narie24, Stockholm

18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland

18 Juli - Meowt, Malmö

18 Juli - Rockstrongo, Gävle

18 Juli - Saandriiis,

19 Juli - Kajsakavat82, Skåne

19 Juli - NinaS88, Linköping

19 Juli - Mamma1986, Skåne

19 Juli - TroOchTvivel, Stockholm

20 Juli - Emelie1994, Värmland

20 Juli - Wooden, Södermanland

21 Juli - Lisaemma, Stockholm

21 Juli - Starseed,

22 Juli - Lindseey, Skåne

22 Juli - Delilah2001, Göteborg

22 Juli - Babydreams, Gävle

23 Juli - Malimari, Göteborg

23 juli - Soffiiee, Halmstad

25 Juli - Leeandra, Gotland

26 Juli - Joline84 , Södermanland

26 Juli - KaffeOchHybris, Linköping

27 Juli - Leken, Västerås

27 Juli - vet hur det känns, Västerås

27 Juli - Marretiin, Västernorrland

27 Juli - Lady K, Värmland

28 Juli - sobrio88, Värmland

28 Juli - LillaJag06, Kalmar

29 Juli - Elliot0300, Malmö

29 Juli - SandraErica, Nacka, Stockholm

29 Juli - Summerchild, Västerås

29 Juli - Sofia12310, Jönköping

30 Juli - Basio, Skåne

30 Juli - Florpan10, Södermanland

• Beebii
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-02 08:11:43 följande:

Blä här står jag och har precis sminkat mig, redo att åka och se min bebis för första ggn så ringer de från ultra och bokar om tiden för någon är sjuk :( börja nästan gråta :p har längtat så mycket och idag är dessutom min födelsedag.. usch vad tråkigt

Å va trist men skönt att du snabbt fick ny tid! Jag gjorde med ul på.min födelsedag. Ett privat vul i v.8+2

Idag gjorde vi fortsättning på kub ul och nu var bebis mer samarbetsvillig. Har växt mycket på en vecka! Idag fick hon den till 12+4 så mitt bf flyttades till 14 juli! får väl se men de andra två har fötts tidigare iaf!

Skickar med båda kub ul

Svar på tråden BF Juli 2017 ny