BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Blä här står jag och har precis sminkat mig, redo att åka och se min bebis för första ggn så ringer de från ultra och bokar om tiden för någon är sjuk :( börja nästan gråta :p har längtat så mycket och idag är dessutom min födelsedag.. usch vad tråkigt
Någon mer än jag som har svårt att somna på kvällarna? Jag är trött på dagarna, trött på kvällen men när jag lägger mig så ligger jag och snurrar ett par timmar minst innan jag väl sommar. Svårt att somna om efter jag varit uppe och kissat på natten med och lättväckt. Hjärnan går på högvarv.
God morgon allihopa och välkommen till er som hittat tråden de senaste dagarna. Lägg gärna till er i BF-listan. Jag ber om ursäkt för spammandet ;) men det hade ramlat in konstiga tecken i listan jag citerade först. En del enter hade ersatts av & följt av nbsp och det fattade inte formuläret.
Fortsätter att känna mig proppmätt och vill inte annat än vila typ hela dagen/kvällen. Ska jobba idag för första gången sen 21/12, ska bli spännande att se hur det går. Behövde nog verkligen vara ledig. Det är nog dags att berätta där också. Fick ett öppet grattis på fb igår som jag först trodde doldes för andra om jag klickade dölj men så var det inte fick jag veta genom en annan vän som sa grattis privat. Tog bort grattiset men det är ju risk att arbetskamrater funderar och gissar också eller att fler grattis kommer ;) om de inte redan fattat eftersom jag inte druckit kaffe på typ 2 månader på jobbet eftersom jag annars dricker jättemkt sånt ;) eller reagerat på alla äpplen eftersom jag är dålig på att äta frukt ;)
Nejjjj vad drygt! Vad fick ni för ny tid?
Grattis på födelsedagen!
Ooh tack föresten :)
Är det bara jag som är oförstående till hur man lägger in i bf listan? Haha
Någon mer än jag som har svårt att somna på kvällarna? Jag är trött på dagarna, trött på kvällen men när jag lägger mig så ligger jag och snurrar ett par timmar minst innan jag väl sommar. Svårt att somna om efter jag varit uppe och kissat på natten med och lättväckt. Hjärnan går på högvarv.
Lite nere just nu, min foglossning har verkligen kommit för att stanna och imorgon blir det att ringa chef, FK, bm, sjukgymnast mm för att fixa sjukskrivning och andra hjälpmedel. Min tens går varm här just nu. På nyår hade jag den igång i fem timmar! Så fort den tog slut hade jag ont igen. Jobbar på förskola och i affär. Jobbet i affären känner jag att jag kan klara av ett tag till men inte i fsk. Ska höra med FK om man tex blir 50 % sjukskriven att jobba det på affären. Vet ni chef redan har fixat vikare till mig på fsk då vi visste att detta kunde gå snabbt. Och snabbt gick det från väldigt okej till ont konstant. Även framfogen känns och jag kan bara gå små korta steg annars gör det för ont. Kryckorna åker nog med fram snart. Går in i v 15 imorgon. På något sätt gick jag lite hopp om att kanske kunna jobba längre då jag knappt känt av fogarna alls på några veckor. Men nej. FAst visste även det var stor risk att få värre. Jaja, många serier på Netflix som jag har tänkt och sträckkolla. Bara 26 veckor kvar....
BF-lista juli
1 Juli - KaffeOchHybris, Linköping
2 Juli - Haiduchi, Skåne
3 Juli - Newbie84, Stockholm
3 Juli - Madelia, Västmanland
4 Juli - Sosozo, Stockholm
4 Juli - Acinnaleh, Närke
7 Juli - Gröna Druvan, Halland
7 Juli - FrökenMp, Hälsingland
12 Juli - Noccis, Stockholm
12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik
14 Juli - Beebii, Uppsala
15 Juli - Treansresa, Gällivare
18 Juli - Narie24, Stockholm
18 Juli - Vårivfresa, Västernorrland
18 Juli - Meowt, Malmö
18 Juli - Rockstrongo, Gävle
18 Juli - Saandriiis,
19 Juli - Kajsakavat82, Skåne
19 Juli - NinaS88, Linköping
19 Juli - Mamma1986, Skåne
19 Juli - TroOchTvivel, Stockholm
20 Juli - Emelie1994, Värmland
20 Juli - Wooden, Södermanland
21 Juli - Lisaemma, Stockholm
21 Juli - Starseed,
22 Juli - Lindseey, Skåne
22 Juli - Delilah2001, Göteborg
22 Juli - Babydreams, Gävle
23 Juli - Malimari, Göteborg
23 juli - Soffiiee, Halmstad
25 Juli - Leeandra, Gotland
26 Juli - Joline84 , Södermanland
26 Juli - KaffeOchHybris, Linköping
27 Juli - Leken, Västerås
27 Juli - vet hur det känns, Västerås
27 Juli - Marretiin, Västernorrland
27 Juli - Lady K, Värmland
28 Juli - sobrio88, Värmland
28 Juli - LillaJag06, Kalmar
29 Juli - Elliot0300, Malmö
29 Juli - SandraErica, Nacka, Stockholm
29 Juli - Summerchild, Västerås
29 Juli - Sofia12310, Jönköping
30 Juli - Basio, Skåne
30 Juli - Florpan10, Södermanland
Blä här står jag och har precis sminkat mig, redo att åka och se min bebis för första ggn så ringer de från ultra och bokar om tiden för någon är sjuk :( börja nästan gråta :p har längtat så mycket och idag är dessutom min födelsedag.. usch vad tråkigt