• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Summerchild
    Gameofthrones123 skrev 2017-01-02 17:37:53 följande:

Jag skulle kunna skapa en tråd för de som ska ha mellan 1-15 juli :) kan vara trevligt med små grupper också!

Perfekt :)
  • Summerchild
    narie24 skrev 2017-01-02 17:42:19 följande:

Såg en sådan tråd igår...

Har du sett den? Ska kolla runt
  • narie24
    basio skrev 2017-01-02 15:55:20 följande:

Usch, vad jobbigt! Fast jag förväntar mig något liknande ... bara v11 nu och har så ont att jag bara kan lägga mig i soffan efter jobbet. Jobbar i förskoleklass och på fritids. Jag hoppas på att klara jobba till v20, men vi får väl se ... med trean blev jag sjukskriven halvtid omkring v23 och sen heltid några veckor senare (jobbar bara 75% redan).

Tips på serier! Självklart ska du titta på Barnmorskan på East End! Outlander är också ett hett tips, men det är nog Viaplay. Crown älskar min man att titta på. Vi har också sett Stranger Things om du gillar lite läskiga grejer ...

.

Usch låter tufft. Jag jobbar också i förskoleklass, och på fritids. Har dock varit ledig nu sedan julavslutningen och fått vila. Innan ledigheten värkte höfterna på kvällarna. Bävar för att börja jobba igen. Har ju naivt tänkt att jag ska orka till skolavslutningen, vill ogärna lämna klassen.

Men nu är det tredje barnet, och allt känns tuffare än så länge.
  • narie24
    Sosozo skrev 2017-01-02 17:38:31 följande:

Ok, inte bara jag då! Undrar varför? Jag sover inte på dagarna men vilar mycket. Kanske bara att man vant sig att sova jättemycket från första delen av graviditeten och det börjar plana ut/ bli normalt igen? Eller är det hjärnan som är extra aktiv?

Jag är fortfarande lika trött men har börjat få svårt att sova. Ligger och tänker så mkt på kvällarna och är uppblåst som en fotboll och därmed svårt att somna.
  • narie24
    acinnaleh skrev 2017-01-02 17:47:22 följande:

Jag har haft sega flytningar till och från i flera veckor nu. Kanske en kombo med nåt sånt?

Samma här. Vissa dagar som ägglossningsflytningar fast gulare. Ber om ursäkt för äckel haha!
  • Sosozo
    acinnaleh skrev 2017-01-02 17:45:34 följande:

Vet inte alls faktiskt, känns som att jag mått sämre senaste tiden än innan oxå så det har nog inte planat ut än. Att jobba idag var förresten jättejobbigt trots att jag har kontorsjobb och det var typ tyst i korridoren. Tvingades även äta en macka vid fikat på FM. Har inte ätit nåt mellan måltiderna när jag var ledig. Så trött på att må illa.

Stackare! Svårt med jobbet alltså. Nej det har ju eg inte planat ut gör mig heller. Är trött, har huvudvärk och mår illa fortfarande. Helt passiv. Bävar också för jobbet. Börjar iofs om en vecka men det blir en riktig rivstart med många extrauppgifter på jobbet.
  • Sussie11

Jag tror jag har försvunnit från bf listan... eller gjorde jag fel när jag la till mig?

• Sosozo
    narie24 skrev 2017-01-02 17:46:58 följande:

Jag är fortfarande lika trött men har börjat få svårt att sova. Ligger och tänker så mkt på kvällarna och är uppblåst som en fotboll och därmed svårt att somna.

Jag tänker också mycket. Helt onödigt, tycker jag och jag funderar inte så mycket på dagtid. Men kan vakna på natten av att jag är kissnödig eller att något barn kommer och kryper ned, och upptäcka att min hjärna är i full färd med att planera en lektion, sitter i något möte om jobbgrejer, inreder ett barnrum eller tänker ut vilka kompisar jag inte hunnit träffs på länge. Skumt!
Svar på tråden BF Juli 2017 ny