BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag skulle kunna skapa en tråd för de som ska ha mellan 1-15 juli :) kan vara trevligt med små grupper också!
Såg en sådan tråd igår...
Usch, vad jobbigt! Fast jag förväntar mig något liknande ... bara v11 nu och har så ont att jag bara kan lägga mig i soffan efter jobbet. Jobbar i förskoleklass och på fritids. Jag hoppas på att klara jobba till v20, men vi får väl se ... med trean blev jag sjukskriven halvtid omkring v23 och sen heltid några veckor senare (jobbar bara 75% redan).
Tips på serier! Självklart ska du titta på Barnmorskan på East End! Outlander är också ett hett tips, men det är nog Viaplay. Crown älskar min man att titta på. Vi har också sett Stranger Things om du gillar lite läskiga grejer ...
På tal om trådar så finns även den här, för julimammor Stockholm. Tänkt för framtida fika och bebishäng B-)
www.familjeliv.se/forum/thread/77236661-bf-juli-2017-sodra-stockholm
Ok, inte bara jag då! Undrar varför? Jag sover inte på dagarna men vilar mycket. Kanske bara att man vant sig att sova jättemycket från första delen av graviditeten och det börjar plana ut/ bli normalt igen? Eller är det hjärnan som är extra aktiv?
På tal om trådar så finns även den här, för julimammor Stockholm. Tänkt för framtida fika och bebishäng B-)
www.familjeliv.se/forum/thread/77236661-bf-juli-2017-sodra-stockholm
Jag har haft sega flytningar till och från i flera veckor nu. Kanske en kombo med nåt sånt?
Vet inte alls faktiskt, känns som att jag mått sämre senaste tiden än innan oxå så det har nog inte planat ut än. Att jobba idag var förresten jättejobbigt trots att jag har kontorsjobb och det var typ tyst i korridoren. Tvingades även äta en macka vid fikat på FM. Har inte ätit nåt mellan måltiderna när jag var ledig. Så trött på att må illa.
Jag tror jag har försvunnit från bf listan... eller gjorde jag fel när jag la till mig?
Jag är fortfarande lika trött men har börjat få svårt att sova. Ligger och tänker så mkt på kvällarna och är uppblåst som en fotboll och därmed svårt att somna.