BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Magen indragen så mycket det går. Vecka 13+3
Tack! Ja det är väldigt skönt:) och härligt att vi blir fler från Norrbotten!;)
Välkommen :) skönt att må så bra:) har faktiskt också haft bra veckor ibörjan:)
Nu är vi 4 från Norrbotten:) vad roligt!
Så nervös inför morgondagen då jag ska göra ultraljud... är i vecka 11 och gjorde ett ultraljud för två veckor sedan och då såg allt bra ut, vet ju att om man sett hjärtat slå så minskar risken för att det ska hända något men med två missfall i bagaget 2016 så blir man såå nojjig!
Känner inte mycket av att jag är gravid förrutom att jag är hungrigare än vanligt, inatt gick jag upp klockan 3 och åt macka Försöker tänka att det borde vara ett gott tecken på att något växer där inne ändå. Eller hur!?
Hur lägger man förresten till sig i listan? Kopiererar den senaste och skriver in sitt namn o bf eller?
En fråga till er som är sjukskrivna, påverkar det sgi inför kommande föräldrapenningen?
Pratade med fk förut för jag har fått besked om min nya SGI som jag trodde var alldeles för högt uträknad. Jag var nämligen fl fram till juni (jobbade lite extra under våren), jobbade nästan hela sommaren förutom 1 v fl och sen har studerat och jobbat extra under hösten och vintern. Jag visste inte att studierna skyddar SGI från innan förra fl, så jag blev positivt överraskad när det var som fk sagt att jag skulle få såpass hög SGI som dom räknat ut.
Nu känns det inte längre som att nästa fl blir så tuff ekonomiskt som jag räknat med :) :)
En fråga till er som är sjukskrivna, påverkar det sgi inför kommande föräldrapenningen?
Det gjorde inte det för två år sen iaf, så det borde inte vara ändrat nu :)