BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Skulle ju faktiskt kunna presentera mig lite. Jag är 26, gift och väntar bebis nr. 3. Har en pojke född -12 och en flicka född -14. Jag bor på en liten gård i Östergötland och jag har också 2 hundar och 4 katter. Utöver det heltidsarbete man har med ungarna så har jag timvik i hemtjänsten och studerar på distans och blir färdigutb. undersköterska till juni :)
Vad kul att ni vill vara med här också :) blir ganska svårt atthänga med i diskussioner när se blir för många. På tal om foglossning så har jag haft det sen v.8. Behöver inte göra speciellt mycket under dagen för att få så ont på EM att jag måstelägga mig ner. Känns som blygdbenet ska gå av eller nåt ibland.. fick hem ett bälte på posten idag som ska testas imorgon :) har alla fått se sina små än förresten? Jag har ul imorgon kl 14, längtar sååå!!
Är 30 år och har en dotter född i mars -15 tillsammans med min sambo. Vi bor i Västmanland. Jag jobbar som socialsekreterare, dricker vanligtvis ohälsosamma mängder pepsi max, tittar gärna på tv-serier innan läggdags (vilket nuförtiden är typ 19) och får ångest av att vara inomhus när det är fint väder.
Haiduchi: åh vilken lång väntan innan du får se bebis!! Ska ni kolla kön? ;)
1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.
3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet
4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet
7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet
9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet
13/7 Gameofthrones tredje barnet
15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.
Usch ja sura godisar och salta är det som gäller, å choklad som är stor favorit här med det smakar inte alls så gott längre! Dock mår jag sämre när jag (som nu) ätit lite lösgodis....
Jag önskar att jag kunde hitta våran doppler och lyssna efter barnets hjärtslag men verkar tappat bort den sen sist! Har grym sinnesförvirring så kan verkligen inte minnas var ja lagt den.
En sak till, ni som väntar 3e barnet eller mer hur känner ni för förlossningen? Jag har haft så himla bra förlossningar utan smärtstillande och ändå knappt kännbara! Så nu börjar jag få lite panik över att det ska bli en superjobbigt smärtsam förlossning! Kan det bli så trots att det gått lätt innan?
Åh surt! Hade några dagar då det var det enda jag ville ha! Om man ska gå efter hur pass pang på äl det var så är det pojke i magen. Hopps verkligen barnet vill visa vad det är för något på RUL. dottern såg man inte tydligt men det brukar ju vara vanligt vid flickor med.
Nu i några dagar har jag liksom känt mig omättlig. Äter och äter. Känner mig aldrig mätt. Så försöker äta vad som är rimligt, inte gå efter hungerkänslan.
Vecka 14 :) först nu tycker ja att jag äntligen börjar se gravid ut istället för lite småmullig ;) längtar så mycket
Efter de första sparkarna!! Någon som känt något
Ännu?