Inlägg från: FrökenMp |Visa alla inlägg
  • FrökenMp

BF 1-15 Juli

Åh, härligt med en mindre grupp! Jag kunde komma tillbaka till 50+ inlägg i den andra haha!

Jag är 24 år, sambon 29 och detta är vårt första barn. Har beräknad bf den 7e juli än så länge. Är just nu i vecka 13+3.

Jobbar som fransstylist på heltid i min egna salong. Börjar bli lite orolig över hur länge jag kan jobba då arbetsställningen inte är den bästa och har börjat känna av foglossning sen nån vecka tillbaka...:/

• FrökenMp

1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.

2/7 - Haiduchi, Skåne. Andra barnet.

3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet

4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet

7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet

7/7 FrökenMp, Hälsingland. Första barnet

9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet

13/7 Gameofthrones tredje barnet

14/7 Beebii 3e barnet

14/7 waattos, Luleå, första barnet

15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.

• FrökenMp

Jag har också fått datum för rul. Det blir den 8/2. Kommer då vara i vecka 18+5 så det blir spännande! Vi tänkte även boka 3D- och 4D-ultraljud sen när jag är i vecka 25-27 ungefär.

• FrökenMp
    GrönaDruvan skrev 2017-01-08 21:55:26 följande:

Idag har vi, för första gången sen oktober (förutom nyår) gjort någonting ihop familjen förutom att vara hemma! Har ju inte kunnat göra något pga mitt mående..

Vi var och bowlade. Första gången för killarna, det tyckte dom var kul!

Åt även på mc Donalds och blev väldigt förvånad att jag fick i mig en hel mcfeast burgare!! (Med fisk istället för kött). Har ju varit super äcklad av hamburgare några veckor nu...men idag funkade det! Pommes fritesen smakade däremot inte gott..

Har haft ont i magen några dagar nu. Det drar och spänner så himla mycket. Det ända som hjälper att få bort det är att ligga ner. Någon mer som har mycket så? Vecka 15 nu..