Treansresa skrev 2017-01-17 22:06:08 följande:
Kul att läsa en till som inte ska kolla:) vi har också bestämt att vänta tills den kommer ut.
När men visst! Första barnet kollade vi inte och jag var övertygad om pojke - ut kom en flicka. Andra barnet kollade vid kub och då fick vi veta att det oxå var en flicka. Nu känner jag verkligen att det var det mest spännande för mig som mamma. Vi känner ju allt annat som händer med bebisen så en överraskning den dagen ska bli kul. Om inte bebisen själv tänker visa upp sig på RUL då!
hoppas den kan spara sig
Haiduchi skrev 2017-01-17 22:22:34 följande:
Om jag förstått rätt? En pojke då kanske? Vill ni ta reda på?
Nej vi ska inte ta reda påsen jag fick oxå den känslan, men så sa någon att man iaf inte ser på den bilden
Brennda skrev 2017-01-17 22:33:24 följande:
Absolut, trodde du inte orkade vänta till rul och därför kollat teorier. Sorry! Javisst är det spännande att vänta, själv är jag för nyfiken för att inte ta reda på det.
Ja vi har provat båda varianterna som sagt och detta var roligare!
Angående vagn så har vi kvar en Emmaljunga cross city -07 med svängbara framhjul. Mycket mysig rejäl (men sålde ligginsatsen för ett tag sen...) men tung.
Har även en syskonvagn City select med två sittdelen och en liggdel. Är osäker om vi ska skaffa oss en till men hade nog velat ha en lätt lättkörd vagn att ta med som man kan klicka i bilstolen i. Men man kanske inte behöver en sån? Vad tror ni?