BF 1-15 Juli
Måste berätta om dagens goda här! (Det varierar från dag till dag..) idag är det chokladpudding med konserverade persikor! Suuuupergott!
Grattis till tjejen Haiduchi! Var det som du trodde?
Måste berätta om dagens goda här! (Det varierar från dag till dag..) idag är det chokladpudding med konserverade persikor! Suuuupergott!
Grattis till tjejen Haiduchi! Var det som du trodde?
Haha, och här blev det chokladglass med konserverade persikor och chokladsås ikväll - inte långt ifrån :-P
Är det någon som hittat små bebis strumpor med födelseår på? Köpte till förra dottern på hm men hittar ingenstans nu och det hade varit så kul att få liknande bild med nästa bebis!
Hej på er!
Jag hänger gärna med här :)
Var på rul idag och fick 9/7 som bf. Har tidigare själv räknat det som att det skulle bli ett junibarn även om ett tidigt ultraljud visade mer på juli.
Finns det någon hemlig facebookgrupp för oss som ska ha i juli? Är nämligen med i en för juni, men det stämmer ju nu då inte.
Jag är med i en Facebook grupp för juli. Skriv pm till mig.
Är inte så aktiv just nu, men läser alla era inlägg här och följer med på så sätt.
Känner att jag inte bidrar med så mycket just nu annat än oro, så därför skriver jag inget.
Härligt att allt verkar bra för er alla, att allt ser bra ut på era rul!!
Jag är sååååå lycklig!!! Jag låg i sängen och kände hur det sparkades väldigt mycket i magen så jag kände efter med handen och tryckte ner rätt hårt. Då kände jag sparkarna på utsidan av magen!
Ropade på min sambo som även han lyckades känna några sparkar. Helt sjukt underbart! Vi blev så himla glada:D
Ja mysigt med rul men nu kan jag inte låta bli att oroa mig över att den var så stilla, trodde den skulle röra sig mkt efter men inte det heller. Skriver den för vi vill ha en överraskning och den avslöjade sig inte på rul.
Låter jättejobbigt med illamåendet, har tyvärr inga tips alls för morgonen är då jag mår bäst. Äter nog typ hälften av dagens matintag till frukost så också hungrig då.
Min pojke var väldigt rörlig på ultraljudet så det tog lite tid för bm att mäta och så. Så kanske stämmer din teori beebii ;)
Om det är en tjej blir sonen ännu gladare :) på kub sprattlade den runt dom sjutton så är lite paff över hur lugn den var nu. Men snart kanske man gnäller över en massa sparkar igen :)
När vi va på rul i måndags så frågade jag om vi fick filma, men det fick vi inte. Fick dock med oss tre bilder :)
Vi fick filma med telefonen under ultraljudet så vi fick en jättefin film på bebisen när han gäspar, suger på tummen och sparkar och sträcker på sig. Så himla mysigt:D
Här står det på papperen att man inte får filma:(
[quote=77441419]
Sozoso- flicka 1/7
Haiduchi - Flicka 1/7
FrökenMp - pojke 4/7
acinnaleh - ej kollat 4/7
preggojojjo - pojke 6/7
brennda - flicka 6/7
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Ninnz - pojke 8/7
Leyasmamma - flicka 8/7
Sobrio88 - pojke 11/7
Annnaem - pojke 12/7
Gameofthrones - pojke 13/7
Narie24- flicka 14/7
Beebii - ej kollat 14/7
Treansresa- ej kollat 19/7
Newbie84 - pojke
[/quote]
Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?
Oj, ja de kommer ju bli tajt inpå men de kommer säkert gå bra :) om ni kan lösa det så bra som med att redan nu börja flytta lite saker så knakar det inte blir allt för mycket på slutet sen :) det är lite jobb att flytta från en gård till en annan :) jobbigt med fogarna! Hoppas det bara är lite överansträngning och att det ger med sig.
Ja tiden gör ju det! Jag tycker också det är lite svårt att be om hjälp innan själva flytten, det är ju mest saker som ska sorteras och troligtvis slängas :D då kanske denna kommer någon gång mitt emellan! :) min stora kikade ut i världen 9 dagar efter bf men hoppas att liten i magen nu behagar att kika ut tidigare! Runt v 37 hade känts bra :D
Halloj! Jag är tillbaka!
Känns som att så mycket annat pockar på nu för tiden så jag hinner inte gå in och kolla alla trådar.
Har iaf 3 veckor kvar ca till bf men vill att bebisen kommer nästa vecka efter midsommar! Trött tung, massa sammandragningar/förvärkar (vad nu skillnaden är) tryck på fogarna nere vid fiffin och känner mig svullen och som att allt hänger ut. Börjar oroa mig gör fl och smärtan men ser samtidigt fram emot att det snart startar! Sura uppstötningar som jag vaknar av och känns som att jag ska kräkas! Nä nu är det nog tror jag. Lilla bebis i magen får bli bebis på magen istället!