ciwny skrev 2017-01-14 12:53:06 följande:
Då vi fortfarande sitter på två olika boenden, varav min lägenhet är en etta i innerstan med sovloft, så ska väl boendefrågan lösas. Dock pendlar jag till jobbet vilket blir för långt från pappans lägenhet. Planerar att jobba fram till sommarlovet i slutet av juni så sedan ska väl flytten ske. Kör oftast motorcykel vilket kanske kan bli lite klurigt den här säsongen då kläderna verkar krympa lite nu för tiden... ????
Utöver det har vi en skidresa bokad, en Japanresa bokad i april och en resa till Spanien första veckan i september. Håller tummarna för att allt fungerar men Japan var bokat sedan innan så man får ta det som det kommer. Funderar på utökad försäkring för första gången om man skulle vilja söka vård eller kolla upp något efter flygresan. Någon som har tips?
I övrigt planerar jag att jobba på och försöka njuta!
Grattis!
Att symptomen avtar nu är ju inget konstigt alls. Du är dessutom inne i "spökveckorna", och då brukar man inte känna så mycket.
Med mitt första barn hade jag knappt ingen mage innan vecka 17.
Nu har jag ganska stor mage, men dels har jag varit gravid innan och dels väntar jag tvillingar.
Tror nog inte att du behöver oroa dig, det är väldigt ovanligt att något sker om du sett att allt är bra i den veckan du gjorde!