Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Jag tror inte nog att dom 3 som lämnade farmen lämnade frivilligt som vi såg i detta avsnittet jag tror att dom här 3 som man fick se lämna farmen är påväg till något annat ställe där dom får tävla om en plats för att ta sig tillbaka farmen då den som vinner den tävlingen får kämpa sig tillbaka tillsammans med 2 jokar för att 3 personer skulle lämna frivilligt det känns inte rimligt utan jag tror det är nån form av twist
Det ska bli spännande hur det utvecklar sig i kväll?
Tror också att det isf är större chans att de som blir "utslagna" inte åker hem utan får spendera några veckor på typ Sörgården, för att sen komma tillbaka och fajtas igen.
Jag tror att det 3 som lämnat eller två av dem gjorde det för att det inte trivdes.....Bettan lämnade på grund av familjeskäl och kanske kommer tillbaka.
Jag är nöjd att James lämnade.
Nu är Niklas stor4bonde och vad glad jag blev.
Jag kokar redan efter att ha hört på Linnea. Att hon ens vågar spela ut "jag behandlas ned mindre respekt för jag är kvinna"-kortet!
INGEN har haft mindre respekt för henne pga hennes kön. ENBART pga hennes brist på hjärnceller. Och hon bevisar det bara gång på gång.
"Men jag har jävligt bra minne". Jo visst. Hur gick det nu med den där murade vattenhon....? Så mycket mindes hon.
Att hon inte inser hur patetiskt och genomskinligt det är att hon vänder kappan efter vinden (för förra veckan hette det ju att hon trodde alla gillade henne som storbonde........). Jag hade nog gjutit fast henne i vattenhon om jag fått chansen!
Linnea kommer nog att få massor att göra nu när Niklas är storbonde (även om han är alldeles för snäll), men han har gårdskarln Hasse som kommer att piska alla så dem jobbar sig både svettiga och trötta.
Gillar inte Hasses auktoritet han vill ta storbonde titteln av Niklas verkar det som.
Och ven var kvinnan ute i skogen? En joker redan?
Jag har på känn att fler kommer att sluta på egen begäran.
Hasse visade en mindre bra sida i går, han tog nästan över Niklas storbondeskap.