Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Läste i går på Farmen sidan att de kommer att bli massor av (göka) och intriger......Kan bara tänka mig att det är Storbonden denna vecka och Gårds karln som står för detta. Niklas och Hans kommer nog att hålla sig lugna som det verkar nu, men vem vet :) ?
Jag hoppas att Gutta ger Linnea och Alex en ordentlig utskällning i morgon för deras lathet gör så att det är tråkigt att se på Farmen. Och om det andra deltagarna har lyckats med sina jobb då ska inte Linnea och Alex dela på vinsten.
Jag AVSKYR Linnea, få bort henne fort!
Nicklas och Maria är mina favoriter hittills. Tycker inte man fått se så mycket av många än
Men gud! Har ni lärt er alla namn redan !:) jag ligger efter. Jag vet ju vem Linnea är. Hon verkar tro att alla tycker att hon är en bra ledare haha. Det gör om ju inte.
Jag lägger min röst efter kvällens avsnitt! :D
Så då var kvällens program klar.......Jag vet i alla fall vilka som jag vill ha ut på engång :)
Som jag sagt jag värjer till vinnare Niklas
Även jag ser Nicklas som favorit en person som smyger i vassen och inte vill delta i konflikterna men gärna spär på dessa.
James ja vad ska man säga,har antagligen noll självinsikt ser sig som ledare,kvinnotjusare och tror att han skapar harmoni i gruppen fast det är precis tvärtom.
Även jag ser Nicklas som favorit en person som smyger i vassen och inte vill delta i konflikterna men gärna spär på dessa.
James ja vad ska man säga,har antagligen noll självinsikt ser sig som ledare,kvinnotjusare och tror att han skapar harmoni i gruppen fast det är precis tvärtom.